וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברצלונה זעמו על ויניסיוס. צ'אבי: "רגע קשה לעיכול"

אראוחו התעצבן על הברזילאי, שהשפיל את טורס. מאמן הקטלאנים הזכיר אחרי ה-4:0 בקלאסיקו: "הליגה יותר חשובה. כשהגעתי לא התחרינו על כלום"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ברצלונה הרגישה בעננים אחרי שלושה ניצחונות בקלאסיקו העונה ופער של 12 נקודות מריאל מדריד בליגה, כשרק ניצחון אחד הפריד בינה לבין גמר גביע המלך, אבל הנחיתה הייתה כואבת במיוחד. הבלאוגרנה ספגו אמש (רביעי) את התבוסה הכי גדולה שלהם מול הבלאנקוס בקאמפ נואו מאז 1963, עם 4:0 משפיל בגומלין חצי גמר הגביע שהוגדר בשער ה"מונדו דפורטיבו" כ"פרידה קשה", ובכותרת ה"ספורט" כ"נוקאאוט כואב".

היה זה ההפסד הכי גדול של בארסה לריאל מאז ה-5:0 ב-1995, וזאת לעיני יותר מ-94,000 אוהדים שהגיעו לאצטדיון. "זה רגע קשה לעיכול, הפסד קשה. יהיה לי קשה לישון הלילה, אני כאוב", הודה צ'אבי המתוסכל לפני שניסה לסכם את התבוסה. "אם אזכיר את הפצועים שנעדרו, זה יישמע כמו תירוץ. הייתי מאוד שמח שהם יהיו זמינים. אני גאה במחצית הראשונה שעשינו, בשנייה ה-2:0 המהיר חיסל אותנו ושילמנו ביוקר על טעויות. אמרתי לפני שני המשחקים שמדריד פייבוריטית. הם אלופי אירופה המכהנים, חתיכת קבוצה. הם לא שלטו במחצית הראשונה, אבל עלו ראשונים ליתרון. ככה הם זכו בליגת האלופות בעונה שעברה".

המאמן הזכיר: "בואו לא נשכח מאיפה הגענו. כשאני הגעתי, לא התחרינו על כלום. שנה אחר כך, אנחנו יכולים לזכות באליפות וזכינו בסופר-קאפ. לדעתי זו התקדמות טובה. אני לא חושב שזה עניין מנטלי. אנחנו לא בוגרים מספיק, יש לנו המון שחקנים צעירים שצריכים ללמוד איך להתחרות יותר טוב. עכשיו אנחנו צריכים להתרכז בליגה, שזה מפעל יותר חשוב מהגביע".

מאמן ברצלונה צ'אבי. Alex Caparros, GettyImages
תבוסה קשה ביותר. צ'אבי/GettyImages, Alex Caparros

מי שמשך את מרבית תשומת הלב של שחקני ברצלונה במהלך המשחק, וגם אחריו, היה ויניסיוס. הפרובוקציות של הברזילאי והחגיגות המתריסות שלו מול הקהל בקאמפ נואו הובילו לעימותים שלו עם גאבי בירידה להפסקת המחצית, עם השומר האישי שלו רונאלד אראוחו בהמשך, וגם עם פראן טורס.

אראוחו, שדחף את ויניסיוס ברגע של עצבים, אמר אחרי ההפסד: "ויניסיוס העביר את כל המשחק בדיבורים עם הקהל ועם השחקנים שלנו, אז התרגזתי קצת. הוא שחקן מעולה, אבל הוא צריך להתרכז בכדורגל. אם הוא היה עושה את זה, הוא היה שחקן עוד יותר טוב".

טורס, מצדו, הפך מושא ללעג ברשתות החברתיות אחרי שהברזילאי אמר לו באחד העימותים ביניהם: "שתוק, אתה כל כך גרוע".

אראוחו ניסה להעביר מסר מנחם: "מבאס להפסיד להם, זאת היריבה הנצחית שלנו ורצינו לזכות בגביע. המטרה הכי חשובה שלנו היא לזכות בליגה אחרי הרבה זמן. זה הפסד קשה, אבל אני בטוח שהוא לא ישפיע עלינו יותר מדי".

סרג'י רוברטו הוסיף: "במחצית הראשונה לא היינו ראויים להפסיד. היינו עדיפים עליהם. השער הראשון מאוד השפיע על המורל שלנו, והשני הרג אותנו מבחינה מנטלית. אחרי לא הצלחנו לשחק את הכדורגל שלנו. עכשיו אנחנו צריכים להתרכז בלזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully