וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחג הזה תלבשי לבן: ריאל מדריד דרסה 0:4 את ברצלונה בדרך לגמר הגביע

בפיגור 1:0 מהמשחק הראשון, הבלאנקוס לא היו מספיק טובים בפתיחה מול לחץ אדיר של ברצלונה, עד שהבליץ התחיל. ויניסיוס (45+1) ושלושער של בנזמה (50, 58 בפנדל ו-81) הפכו והעלו את ריאל עם 1:4 בסיכום שני המפגשים לגמר גביע המלך הראשון שלה מאז 2014

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ברצלונה תוכל ככל הנראה להסתפק באליפות, אחרי שהערב (רביעי) היא איבדה יתרון 0:1 מהמשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו בתבוסה 4:0 לריאל מדריד. הבלאנקוס הראו המון אופי ותוך מספר דקות מסיום המחצית הראשונה לפתיחת השנייה, הבקיעו שלושה שערים מהירים ועוד אחד של בנזמה בהמשך שהשלים שלושער והעניק לקבוצתו כרטיס לגמר גביע המלך לראשונה מאז 2014, שם ייפגשו את אוסאסונה.

בצד המארחת, סרג'י רוברטו שכבש מול ריאל במסגרת הליגה פתח ב-11 של צ'אבי, כשמקדימה ראפיניה וגאבי לצדו של רוברט לבנדובסקי. אדר מיליטאו שכבש את השער העצמי במשחק הראשון עלה לצד דייויד אלאבה ואדוארדו קמאבינגה הורכב כמגן שמאלי. ברצלונה פתחה בלחץ גבוה על השער של טיבו קורטואה עם מצבים של ראפיניה ולבנדובסקי בפתיחה, כשרונלד אראוחו חסם את ויניסיוס מלכבוש. דווקא כשהחלוץ הפולני של ברצלונה היה קרוב להעלות את הקטלאנים ליתרון, זה היה ויניסיוס שכבש מהצד השני בסיומה של מתפרצת קטלנית של הבלאנקוס (45+1) והוריד את ריאל למחצית ביתרון 0:1.

עם פתיחת המחצית השנייה, הבלאנקוס חיפשו את השער שיהפוך את הפיגור מהמשחק הראשון, ולחץ טוב של לוקה מודריץ' תורגם לכדי שער של קארים בנזמה (50) שבעט לפינה של מארק אנדרה טר סטגן. מיד אחרי השער של הצרפתי, ברצלונה יצאה במרדף למצוא את השער המצמק שיחזיר אותה לעניינים, אבל דווקא הכשלה של קסייה על ויניסיוס ברחבה העניקה את השלישי של ריאל כשבנזמה (58) דייק מהנקודה הלבנה. המארחת יצאה לניסיונות נואשים לצמצם נזקים, אבל במתפרצת נוספת ויניסיוס שוב מסר לבנזמה שהשלים בקלות (81) שלושער מדהים ושני ברציפות אחרי שכבש שלושה שערים בליגה מול ויאדוליד. ריאל עם גמר ראשון מאז 2014 בניצחון הכי גבוה בקאמפ נואו מאז ה-1:5 בינואר 1963 והניצחון הכי גבוה בכלל על היריבה המרה מאז ה-0:5 הביתי עליה בינואר 1995.

עוד בכדורגל עולמי

רוברט לבנדובסקי ברצלונה לצד אדר מיליטאו ריאל מדריד. GettyImages
בהתחלה זה עוד היה נראה טוב עבור ברצלונה. לבנדובסקי ומיליטאו/GettyImages

הרכבים

ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, רונלד אראוחו, ז'ול קונדה, מרקוס אלונסו (אריק גרסיה, 66), אלכס באלדה, סרחיו בוסקטס, גאבי, סרג'י רוברטו, פרנק קסייה (אנסו פאטי, 60), ראפיניה (פראן טורס, 66), רוברט לבנדובסקי

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דייויד אלאבה, אדוארדו קמאבינגה, טוני קרוס, פדריקו ואלוורדה, לוקה מודריץ' (אורליאן טשואמני, 87), ויניסיוס (דני סבאיוס, 86), קארים בנזמה (נאצ'ו פרננדס, 89), רודריגו (מרקו אסנסיו, 74).

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד לצד צ'אבי מאמן ברצלונה. GettyImages
אחד בגמר, אחד יסתפק בליגה. אנצ'לוטי וצ'אבי/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 10: מהלך קבוצתי נהדר של ברצלונה עברה דרך אלחנדרו באלדה וגאבי עד שרוברט לבנדובסקי השתחרר למצב בעיטה ונעצר אצל דייויד אלאבה שגלש ושמר על הרשת של טיבו קורטואה.

דקה 12: מסירת רוחב נפלאה של רודריגו חיפשה את ויניסיוס בצד השני, רונלד אראוחו חסם את הברזילאי והציל את ברצלונה מספיגה.

דקה 14: באלדה העביר לראפיניה ששלח בעיטה חזקה לידיים של קורטואה.

דקה 33: מסירת אומן של טוני קרוס לקארים בנזמה הסתיימה בבעיטה של הצרפתי, שניסה למצוא ברחבת החמש את אחד משחקני ההתקפה האחרים של ריאל, לידיים של מארק אנדרה טר סטגן.

דקה 45+1: גול! בצד אחד קורטואה עצר את לבנדובסקי בהזדמנות נהדרת ובצד השני ויניסיוס העלה את ריאל ליתרון! מתפרצת קטלנית של הבלאנקוס עברה דרך בנזמה שמסר לברזילאי, טר סטגן כמעט עצר וז'ול קונדה לא הצליח להרחיק בזמן. 0:1 לריאל מדריד!

ויניסיוס ריאל מדריד. GettyImages
יתרון לפני המחצית. ויניסיוס/GettyImages

דקה 50: גול! לוקה מודריץ' ניצל טעות בהגנת ברצלונה, מסר לבנזמה שסיים עם בעיטה פנימה לפינה של טר סטגן. 0:2 לריאל מדריד שבשלב הזה בגמר גביע המלך!

דקה 52: באלדה ניסה להפתיע עם בעיטה חזקה מקצה הרחבה של קורטואה, הכדור עלה מעל המסגרת של השוער הבלגי.

דקה 55: ראפיניה חתך לכיוון האמצע מצד ימין ושיגר בעיטה שחלפה ליד המסגרת של קורטואה.

דקה 56: הלחץ האדיר של ברצלונה המשיך - אראוחו עם מהלך נדיר ברחבה של ריאל שלח בעיטה עם החלק החיצון של הנעל שעברה ליד העמוד של השוער הבלגי.

דקה 58: גול! קסייה הכשיל את ויניסיוס ברחבת ברצלונה ובנזמה ניגש לבעוט פנימה את הפנדל! 0:3 מדהים לריאל מדריד!

קארים בנזמה ריאל מדריד. GettyImages
חגיגה לבנה. בנזמה/GettyImages

דקה 77: כדור יוצא מן הכלל של מרקו אסנסיו מצא את בנזמה פנוי ברחבה, החלוץ הצרפתי השתלט טוב אבל בעט מחוץ למסגרת של טר סטגן. החמצה גדולה להשלים שלושער.

דקה 78: מתפרצת של ריאל עברה מויניסיוס לאסנסיו שבעט שטוח לפינה של טר סטגן, השוער הגרמני היה במקום והדף לקרן.

דקה 81: גול! זה נראה גמור וזה שלושער של בנזמה! ויניסיוס מסר בתוך רחבת ברצלונה לצרפתי שבקלות כבש את הרביעי של הבלאנקוס. 0:4 לריאל מדריד!

קארים בנזמה ריאל מדריד. GettyImages
שלושער שני ברציפות. בנזמה עם הרביעי של ריאל/GettyImages

ריאל מדריד תפגוש בגמר גביע המלך את אוסאסונה ב-6 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully