וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'לסי פנתה ללואיס אנריקה ונאגלסמן, הם המועמדים המובילים"

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 16:24

הבלוז יצרו קשר עם מחליפים אפשריים לפוטר, בספרד נטען שאנריקה כבר בשיחות. גם פוצ'טינו וספאלטי על הפרק

תקציר: צ'לסי - אסטון וילה 2:0/ספורט1

צ'לסי פנתה ליוליאן נאגלסמן ולואיס אנריקה בנוגע לעמדת המאמן, כך דווח היום (שלישי) באנגליה, כאשר ב"אס" נטען כי אקס ברצלונה ונבחרת ספרד כבר בשיחות עם הבלוז.

מי שמתווך כרגע במשא ומתן הוא שחקן העבר איבן דה לה פניה, ששימש כעוזרו של לואיס אנריקה ברומא וכיום משמש כסוכן בכיר בספרד, המייצג בין היתר את גאבי ואריק גרסיה. לפי "סאן", "לא מעט בכירים בצ'לסי מעריצים את לואיס אנריקה. בברצלונה הוא הוליך סגל יקר להצלחות חסרות תקדים, וכך יצפה ממנו לעשות גם בסטמפורד ברידג'".

"ארצה לעבוד בפרמיירליג", אמר מאמן נבחרת ספרד לשעבר לפני מספר ימים. "לא אלך לכל קבוצה, אלא לכזאת שיכולה לעשות דברים גדולים. כרגע הציפיות שלי לא גבוהות, כי יש עוד מועמדים רבים". אנריקה הוזכר גם כמועמד לאמן את טוטנהאם. השאלה העיקרית היא האם אחת משתי הקבוצות הללו אכן תנסה למנות אותו באופן מיידי, או שמא תחכה עד הקיץ.

על השמועות לגבי מועמדות אפשרית לנבחרת ברזיל אמר בשבוע שעבר: "יש כמה נבחרות שמחפשות מאמן, אני לא חושב שיש לי את הפרופיל כדי לאמן את ברזיל. אף אחד לא פנה אלי. אני לא פוסל לאמן נבחרת, אבל זו תצטרך להיות נבחרת מאוד, מאוד חזקה".

עוד בפרמיירליג

לואיס אנריקה, מאמן נבחרת ספרד. Stu Forster, GettyImages
הפרמיירליג מחכה לו? לואיס אנריקה/GettyImages, Stu Forster

כאמור, גם נאגלסמן שפוטר לאחרונה מבאיירן מינכן קיבל פנייה כדי להחליף את גרהאם פוטר שסיים את תפקידו אחרי חצי שנה בלבד. צ'לסי מתכוונת לפנות ב-48 השעות הקרובות למאמנים נוספים כמו מאוריסיו פוצ'טינו הפנוי, אוליבר גלאסנר מפרנקפורט, לוצ'אנו ספאלטי מנאפולי ורובן אמורים, שטען כי הוא מעוניין להישאר בספורטינג ליסבון.

מי שהוסר מרשימת המועמדים לפי ה"טלגרף" הוא רוברטו דה זרבי, שהחליף בהצלחה את פוטר בברייטון. הבלוז לא מתכוונים לצרף בפעם השנייה ברציפות מאמן מהקבוצה מדרום אנגליה, ומעדיפים להנחית שם שמנוסה באימון קבוצות בכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully