וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות העתיד מזהיר: צפו בביצועי ילד הפלא בן ה-15 שנרכש על ידי צ'לסי

קנדרי פאס כבר הושווה למסי. האקוודורי הצעיר חוזר על ידי סיטי, יונייטד, ליברפול ואחרות ויצטרף לבלוז בגיל 18. שווי העסקה: כ-20 מיליון יורו

תקציר: צ'לסי - אסטון וילה 2:0/ספורט1

ההווה של צ'לסי לא משכנע במיוחד, אך העתיד עשוי להיות ורוד - ורוד מאוד. ביממה בה הודיעו על פיטוריו של גרהאם פוטר, הבלוז סיכמו על רכישתו של אחד הכשרונות הצעירים המוכשרים ביותר בעולם, קנדרי פאס, בסך הכל בן 15, וכבר מדובר מאוד.

הקשר, יליד 2007, עשה היסטוריה ב-25 בפברואר כשעלה לקבוצה הבוגרת של אינדפנדיינטה דל ואלה והפך לשחקן הצעיר בתולדות הליגה האקוודורית. על הדרך מצא את הרשת, ובכך הפך כמובן גם לכובש הצעיר בתולדות הליגה הבכירה באקוודור.

מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, בורוסיה דורטמונד, ומספר קבוצות אחרות פנו לאינדפנדיינטה דל ואלה, אך צ'לסי היא זו שזכתה בקשר המוכשר, שהשווה לא פעם לליאונל מסי בזכות כישורי הדריבל שלו. לפי פבריציו רומאנו, שווי העסקה עשוי לצמוח עד 20 מיליון יורו, אך פאס יגיע לסטמפורד ברידג' רק בעוד קצת יותר משנתיים, אז ימלאו לו 18.

עוד בכדורגל העולמי

בימים אלה הוא משתתף עם נבחרת אקוודור עד גיל 17 באליפות דרום אמריקה. כבר במשחקו הראשון, סיפק בישול מול ברזיל במשחק שהסתיים ב-2:2. לאחר מכן, מול קולומביה, כבר בישל פעמיים ב-0:4 של נבחרתו.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully