וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פרנק למפארד חזר לצ'לסי ויאמן אותה עד סוף העונה

מי שנחשב לגדול שחקני המועדון אי פעם החליף את פוטר על הקווים של הבלוז, שהודיעו: "ממשיכים בחיפוש יסודי אחר מאמן קבוע". ב"סקיי" לא פוסלים שהוא יישאר לטווח ארוך, על סמך מקרה די מתאו. המגעים עם נאגלסמן נמשכים

תקציר: צ'לסי - ליברפול 0:0/ספורט1

צ'לסי הודיעה רשמית היום (חמישי) על המהלך שפורסם כבר אמש בכלי התקשורת הבריטיים: פרנק למפארד החליף את גרהאם פוטר שסיים את דרכו בתחילת השבוע, וידריך את הקבוצה עד תום העונה כשאימון הבכורה שלו ייערך כבר היום ובשבת מחכה לו מפגש עם וולבס.

הבעלים טוד בוהלי ובדאד אגבאלי מסרו בהודעה משותפת: "אנו נרגשים לקבל את פניו של פרנק בחזרה לסטמפורד ברידג'. בזמן שאנו ממשיכים בחיפוש יסודי אחר מאמן קבוע, ברצוננו לספק למועדון ולאוהדים תכנית ברורה ויציבה לשארית העונה, ולתת לעצמנו כל הזדמנות אפשרית להצלחה. לפרנק יש את כל התכונות והאיכויות שאנחנו צריכים כדי להוביל אותנו אל קו הסיום. אנו מתכוונים להעניק לפרנק את מלוא הגיבוי במטרה להשיג את התוצאות הטובות יותר מהמשחקים שנותרו לנו".

במקביל למינויו של שחקן העבר, שכבר הדריך את הבלוז במשך עונה וחצי עד שפוטר בינואר 2021, נמשך כאמור החיפוש אחר מאמן שימונה לטווח הארוך. בנוסף ללואיס אנריקה שעמו נערכו שיחות לפי הדיווחים, בגרמניה טוענים כי מגעים "חיוביים" מתקיימים גם עם נציגיו של יוליאן נאגלסמן שזה עתה פוטר מבאיירן מינכן.

גם מאוריסיו פוצ'טינו, רובן אמורים, אוליבר גלזנר ולוצ'יאנו ספאלטי הוזכרו כמועמדים, אולם ברשת התקשורת הבריטית לא ממהרים לקבוע שלמפארד יישאר רק עד הקיץ הקרוב.

מנג'ר צ'לסי פרנק למפארד. רויטרס
פרנק למפארד צפוי לעמוד על הקווים של צ'לסי כבר בשבת/רויטרס

הכתב הבכיר של "סקיי", קווה סולהקול, טען היום: "פרנק למפארד הוא אגדה בצ'לסי. רוב האוהדים יגידו שהוא גדול שחקני המועדון בהיסטוריה. הוא ירים את המועדון באופן מיידי. בגלל חודש אחרון לא טוב בתפקיד, אנשים שוכחים שהוא עשה עבודה טובה בקדנציה הקודמת בצ'לסי, תחת קשיים קיצוניים כמו אמברגו על החתמת שחקנים. הוא הגיע לגמר הגביע והעפיל לליגת האלופות, בעונה השנייה שלו הם שיחקו טוב והיו בראש הטבלה בערך חודש לפני שפיטרו אותו בגלל סדרת משחקים לא טובה".

העיתונאי הוסיף: "גם החוויה ההיא לא שינתה את רגשות האוהדים ללמפארד. אם צ'לסי תזכה בליגת האלופות, והיא מאמינה שיש לה את השחקנים המתאימים בשביל זה, זה יהיה הישג עצום. כרגע אין תכניות להשאיר את למפארד באופן קבוע, אבל כבר ראינו מקרה כזה בעבר עם רוברטו די מתאו שזכה בליגת האלופות, כך שלא הייתי פוסל את זה לגמרי. אם למפארד ינצח את כל המשחקים שנותרו לצ'לסי, כולל ליגת האלופות, לבעלים תהיה החלטה קשה בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully