וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מאמין: "עם פדרי וגאבי, אפשר לקחת את ברצלונה רחוק מאוד"

בקטאלוניה טוענים שמסי "מאמין בפרוייקט" של בארסה בזכות הכישרונות הצעירים. גאספר: "בפ.ס.ז' שורקים לו, אצלנו יחגגו אותו"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

התקשורת הקטלאנית ממשיכה לדווח בהתרגשות והתלהבות על האפשרות שליאו מסי יחזור למועדון בקיץ. על פי הדיווחים אתמול, ברצלונה העבירה להנהלת הליגה הספרדית את קווי המתאר של התוכנית הכלכלית שתאפשר את החתמתו של מסי על אף המצב הכלכלי הבעייתי של המועדון, ולפי כל הסימנים, הליגה הספרדית תאפשר את המהלך.

בינתיים טוענים בקטלוניה שגם מסי בעצמו מתחיל להשתכנע בפרוייקט, ולא רק מסיבות רגשיות או אמוציונלית, אלא גם מטעמים מקצועיים לגמרי. כך, למשל, טוענים בברצלונה שמסי מתלהב מהרעיון שישתף פעולה עם שניים מהשחקנים הכי מבטיחים בכדורגל הספרדי, פדרי וגאבי.

"מסי מאמין שפדרי אחד הכישרונות הכי גדולים בעולם. הוא מאמין שגם גאבי מסוגל לעשות קריירה מרשימה. הוא חושב שלצידם, יהיה אפשר לקחת את ברצלונה רחוק בכל החזיתות", כתבו אמש בתקשורת המקומית.

במקביל, גם המכבש התקשורתי כבר עובד שעות נוספות. נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן גאספר אמר אמש, אולי בניסיון נוסף לשכנע את מסי ואנשיו שהוא צריך לחזור לברצלונה, ש"בפריז שורקים לו בוז, אצלנו יחגגו אותו. בברצלונה יודעים להעריך את השחקן הגדול בכל הזמנים".

בתוך כך, ב"מארקה" טוענים שמסי גם מתחיל "להינעל" על ברצלונה, ושבערב הסעודית שם הציעו לו סכומים חסרי תקדים, מתחילים להבין שהוא לא יגיע. "בערב הסעודית הבינו שכסף הוא לא הכל במקרה של מסי. זה לא דומה למקרה של כריסטיאנו בשום אופן", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully