וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי מחכה לפנייה מלאפורטה", גם אובמיאנג עשוי לחזור לברצלונה

ב"מונדו דפורטיבו" נטען שהכוכב ממתין לפנייה רשמית מהנשיא, שבודק אם בכלל יוכל לרשום אותו בסגל. שחקן צ'לסי על הכוונת, גם קראסקו

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

בברצלונה עדיין מנסים להתאושש מהתבוסה המשפילה 4:0 בקלאסיקו וההדחה מהגביע על ידי ריאל מדריד וביום שני הקטלאנים חוזרים לליגה למשחק נוח על הנייר נגד ג'ירונה. כזכור, ריאל מדריד הפסידה אמש במפתיע לוויאריאל בבית, כך שניצחון של המוליכה יפתח פער בלתי מחיק של 15 נקודות על פני האלופה, שבקרוב תהיה כנראה האלופה היוצאת.

מלבד פדרי ודמבלה, לרשות צ'אבי יעמוד סגל מלא. על פי הדיווחים בספרד המאמן שקל לכלול בסגל שלו לראשונה את לאמין יאמל בן ה-15 בלבד. לאמין נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בלה מאסיה ובברצלונה רואים בו כפרויקט ארוך טווח. לאמין מתאמן כבר עם הקבוצה הבוגרת וערך אימון מלא איתה גם הבוקר, אך לא נכלל בסופו של דבר בסגל, כנראה בגלל שהוא סוחב משחק השעיה.

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
עדיין לא פנה למסי. לאפורטה/רויטרס

ומה לגבי ליאו מסי? חרושת השמועות לגבי הכוכב הגדול והקאמבק החלומי נמשכות וב"מונדו דפורטיבו" דווח הבוקר שמסי מחכה שלאפורטה הנשיא יעשה את הצעד הראשון ויפנה אליו רשמית לגבי חזרה למועדון. לאפורטה מצידו, שהיה זה שנאלץ לוותר על מסי והראה לו את הדרך החוצה, מחכה קודם לבדוק האם הקבוצה בכלל תצליח לרשום את השחקן בכפוף לחוקי הליגה.

אגב, על פי אותו דיווח הצוות המקצועי של ברצלונה בונה על מסי כקשר רביעי יותר מאשר חלוץ, מה שיוביל גם לשינוי השיטה של צ'אבי שמשחק עם שלישייה בקישור ושלישייה קדמית. מי שעוד עשוי לחזור למועדון הוא פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ הגאבוני עזב את בארסה לצ'לסי, אבל נדחק שם לקצה הספסל ובברצלונה שוקלים בחיוב להחזירו גם בגלל ההצלחה המקצועית שחווה במועדון וגם בגלל עלותו הזולה יחדית.

עוד שחקן כנף שנמצא חזק על הכוונת הוא יאניק קראסקו. הקיצוני של אתלטיקו מדריד ונבחרת בלגיה הוא שחקן שצ'אבי מאוד מעריך ואם הקולצ'ונרוס יתגמשו ויהיו פתוחים לעסקה נוספת בין הצדדים, ייתכן שהוא יהיה בקאמפ נואו בעונה הבאה.

עוד בוואלה!

מסי עקף את רונאלדו וסתם פיות, בברצלונה עקצו: "פ.ס.ז' לא ראויה לו"

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה צ'אבי. Alex Caparros, GettyImages
כבר כמעט אלוף. צ'אבי/GettyImages, Alex Caparros

בתוך כך, צ'אבי ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול ג'ירונה ואמר: "יש לנו ליגה יוצאת דופן. המשחק של מחר חשוב אפילו יותר אחרי התוצאה של ריאל מדריד כי אנחנו יכולים להגדיל את הפער ל-15 נקודות".

על התבוסה בקלאסיקו בגביע: "אנחנו צריכים לנתח את מה שקרה ביום רביעי. היו טעויות ספציפיות, אבל כבר דפדפנו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully