וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי עקף את רונאלדו וסתם פיות, בברצלונה עקצו: "פ.ס.ז' לא ראויה לו"

הפרעוש הגיע ל-702 שערים באירופה וציין את השער ה-1,000 במעורבתו הישירה, במשחק שסתם פיות לאוהדי פ.ס.ז' והמשיך את הפנטזיות של ברצלונה: "ליאו, תחזור". וגם: אמבפה "יישב את המחלוקת עם המועדון", גאלטייה הגיב בזעם לשלט הפוגעני נגדו

תקציר ניצחונה של טולוז 1:2 על אנסי בחצי גמר הגביע הצרפתי/ספורט1

פריז סן ז'רמן סוף סוף מצליחה לנשום. הניצחון 0:2 אמש (שבת) על ניס הוריד הרבה לחץ ומתח במועדון הפאר הצרפתי אחרי התוצאות המאכזבות האחרונות והסערות הבלתי פוסקות שנוצרות סביב המועדון. ג'יג'י דונארומה הצטיין בין הקורות, אבל כוכב המשחק היה ליאו מסי, שסיפק תשובה מוחצת לאוהדי פ.ס.ז' שהאשימו אותו במצב של הקבוצה.

מסי כבש את השער הראשון בדקה ה-26 ובישל לסרחיו ראמוס את השני בדקה ה-76, כשהוא משכיח את שריקות הבוז לעברו ואת הביקורות הרבות בצרפת. השער של מסי הביא אותו ל-702 שערים באירופה - אחד יותר מכריסטיאנו רונאלדו, יריבו הנצחי. מסי גם הזדקק ל-107 משחקים פחות מרונאלדו כדי להגיע למספר הזה. בנוסף, הבישול של מסי לסרחיו ראמוס הביא אותו ל-1,000 שערים במעורבתו הישירה בקריירה הקבוצתית. בסך הכל הוא כבש 702 שערים ובישל 298.

בכלל, למרות הביקורות, המספרים של מסי לאחרונה ממחישים כמה אבסורדיות היו ההאשמות כלפיו. מסי היה מעורב ב-28 שערי ליגה העונה (14 שערים ו-14 בישולים), יותר מכל שחקן אחר בצרפת. בשלושת המשחקים האחרונים הוא כבש 4 שערים ובישל פעמיים, בשעה שקיליאן אמבפה לא כבש ולא בישל. בנוסף, אתמול הוא גם הציג משחק הקרבה ומחויבות מרשימים עם לא פחות מ-9 חילוצי כדור, יותר מכל שחקן בפ.ס.ז'.

בברצלונה ניצלו כצפוי את ההצגה של מסי כדי לעקוץ את פ.ס.ז', ולהרוויח עוד כמה נקודות במאבק התקשורתי והתדמיתי שנועד להחזיר את הפרעוש למועדון. ב"ספורט" הקטלאני כתבו בלגלוג: "כנראה שהפעם אוהדי פ.ס.ז' לא ישרקו למסי אחרי שהוא כבש ובישל. הם לא ראוים לו. ליאו, תחזור לברצלונה!".

שחקן פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי, חוגג עם נונו מנדש. רויטרס
מי ישרוק לו עכשיו? מסי חוגג/רויטרס

בפריז עסקו בסיום גם בקיליאן אמבפה ובמיני-סערה שנוצרה השבוע סביבו, לאחר שביקר את המועדון. כזכור, פ.ס.ז' שחררה סרטון לקידום חידוש המנויים, בו רק הצרפתי דיבר ומסי וניימאר כלל לא הופיעו. אמבפה לא אהב את הפרסום, הסביר ש"זה לא קיליאן סן ז'רמן", והתקשורת בצרפת "חגגה" את התקרית התורנית. כך או כך, לטענת מרקיניוס, אמבפה כבר השאיר את הסיפור מאחור.

"בבוקר שאחרי הפרסומים ניגשתי אליו ושאלתי אותו מה הסיפור. רציתי להבין מה באמת קרה", סיפר הקפטן הברזילאי. "הוא הסביר לי את הדברים מנקודת המבט שלו. הוא דיבר עם האנשים הרלוונטיים במועדון, והסביר להם מדוע הם טעו. אני חושב שהם יישבו את המחלוקות ביניהם".

המאמן כריסטוף גאלטייה חשף בסיום שאמבפה שיחק כשהוא סובל מפציעה, ואחרי מספר ימים בהם התאמן באופן חלקי בלבד. "הוא היה בספק גדול מאוד למשחק, אבל התעקש לשחק. זה ממחיש כמה הוא מחויב למועדון, וכמה הוא רוצה להצליח", אמר גאלטייה.

עוד בוואלה!

מסי כבש ובישל, גם דונארומה כיכב ב-0:2 של פריז סן ז'רמן אצל ניס

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
שיחק עם פציעה. אמבפה/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

גאלטייה עצמו היה אגב מעורב בתקרית בסיום, לאחר שניגש "להודות" לאוהדי ניס שקיללו אותו לאורך המשחק והניפו שלט פוגעני ומכוער נגדו ונגד אמו החולה בסרטן. גאלטייה שאימן את ניס בעונה שעברה בהצלחה רבה, ביקר את אוהדי ניס בסיום.

"בסך הכל ניגשתי להודות להם על קבלת הפנים המדהימה שהעניקו לי", אמר גאלטייה בתסכול. "אמא שלי בת 83, ונאבקת כמו גיבורה בסרטן. כשאתה רואה שלט כזה, אתה לא יכול להישאר אדיש. האוהדים האלה ראו העונה משחקים באירופה לא מעט בזכות העבודה שלי בעונה שעברה. הם כפויי טובה".

כך או כך, מעמדו של גאלטייה בפ.ס.ז' עדיין מעורער מאוד, למרות הניצחון אמש. בצרפת טוענים שאיבוד נקודות במשחק הבא, עלול להוביל לפיטוריו המיידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully