וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה אופטימית לגבי קאמבק של מסי: "משוכנעים שירצה לחזור"

עודכן לאחרונה: 12.4.2023 / 11:07

לפי "האתלטיק", במועדון מבינים ששובו של הפרעוש "עוד רחוק", אך לא מעט צעדים כבר נעשו. הכל יהיה תלוי בהתאחדות הספרדית?

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

"נעשה הכל כדי להחזיר את ליאונל מסי", זה המסר שנשמע בחדר ההלבשה של ברצלונה ובמסדרונות המועדון בשבועות האחרונים. ב"אתלטיק" פרסמו הבוקר (רביעי) כתבה נרחבת אודות הקאמבק האפשרי של הפרעוש, כשלפי מקור בכיר במועדון "ליאו עוד רחוק", אולם לא מעט צעדים ראשונים כבר נעשו. "זה הולך להיות ארוך עבור כולם", נכתב ב"אתלטיק", "אנחנו רק מתחילים".

מסי טרם קיבל הצעה רשמית מברצלונה - מוקדם יותר השנה, למשל, קיבל הצעה של 400 מיליון יורו לעונה מסעודיה, אך בחר להישאר בפריז. עד לא מזמן חזרה לקבוצתו אותה עזב בטונים צורמים נראתה לא הגיונית, אך כעת "זו אפשרות גדולה. בברצלונה משוכנעים שמסי ירצה לחזור".

מלבד הפן הרגשי, בארסה מחכה גם לחיזוק התקפי בסגל והפרעוש הוא יעד הרכש מספר 1 כרגע. "בעמדה שלו, מסי עדיין הטוב בעולם - אין ספק בכך", אמר מקור במועדון. "אנחנו זקוקים לו. מבחינת כדורגל, התוספת שלו תהיה עצומה. צ'אבי יודע בדיוק איך הגעה של ליאו תשפר את הסגל, והוא מדבר איתו על בסיס קבע".

ליאונל מסי ברצלונה מקדיש גול לזכרו של דייגו מראדונה. רויטרס
מה הוא יחליט? מסי/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לפי אותו דיווח, במחנה מסי חוששים שמספר אנשים שהיו מעורבים בעזיבה הקשה שלו לפני שנתיים עדיין עובדים במועדון, אולם הציטוטים של סגן הנשיא רפא יוסטה - האדם המקורב יותר לז'ואן לאפורטה - הראו לאן נושבת הרוח. "אנחנו במגעים עם סביבתו, ליאו יודע כמה הוא מוערך", אמר לפני מספר שבועות. "הדברים הללו הפתיעו את מחנה מסי", נכתב ב"אתלטיק". "נראה שהוא ולאפורטה לוקחים אחריות על העזיבה של ליאו. מהדרגה הכי גבוהה במועדון, יש רצון לפיוס".

הבעיה העיקרית, כך נראה, היא כלכלית. ברצלונה צפויה להציג תכנית פעולה כלכלית חדשה לראשי "לה ליגה", אך היא מסובכת כהוגן כרגע - בלי קשר לפרעוש. "זה לא רק מסי", אמר גורם במועדון. "כל מה שאנחנו רוצים לעשות בקיץ הקרוב תלוי בהתאחדות, ובמצב השכר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully