וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתאחד עם רונאלדו בסעודיה? אל-נאסר הציעה למוריניו חוזה עתק

לפי דיווח בערב הסעודית, CR7 תומך בפיטוריו של רודי גרסיה, בשל התוצאות המאכזבות. מאמן רומא מבוקש גם בפריז סן ז'רמן ובצ'לסי, וקיבל הצעה של 100 מיליון יורו לשנתיים

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

האם הקדנציה של רודי גרסיה כמאמנה של אל נאסר וכריסטיאנו רונאלדו בדרך להסתיים? על פי דיווח בערב הסעודית, המאמן הצרפתי בן ה-59 עשוי לסיים את תפקידו אחרי 26 משחקים בלבד על הקווים באל נאסר, זאת אחרי חוסר שביעות רצון של ראשי המועדון, הכוכב הפורטוגלי ולאור האכזבה מהתיקו האחרון מול אל פייחה שהרחיק את הקבוצה של CR7 מרחק 3 נקודות מאל איתיחאד המוליכה.

על פי התקשורת הסעודית, במועדון ישקלו מחדש את הישארותו של הצרפתי, כשהכיוון הוא שחרורו כבר בימים הקרובים. הקבוצה של תחת גרסיה כבר הייתה בפסגת הטבלה במהלך העונה, אך היא איבדה אותה לאל איתיחאד בהמשך וכעת קרובה לאבד פעם נוספת את האליפות, לאחר שלא זכתה בתואר מאז עונת 2018/19. לרונאלדו, לו חלק מרכזי בלחץ על פי הדיווחים לדרישה לפטר את גרסיה, 11 שערים ב-10 ההופעות שלו מאז חתם בשורות המועדון הסעודי לאחר שעזב את מנצ'סטר יונייטד בחורף האחרון.

עוד בכדורגל עולמי

ז'וזה מוריניו עם כריסטיאנו רונאלדו ב-2010. Jasper Juinen, GettyImages
שוב ביחד? רונאלדו ומוריניו ב-2010/GettyImages, Jasper Juinen

לפי דיווחים בספרד, מי שעשוי להחליף את גרסיה הוא ז'וזה מוריניו, לא פחות ולא יותר, ובכך ייתכן איחוד בינו ובין CR7, אותו אימן בעבר בריאל מדריד כמובן. אל-נאסר מוכנה להציע למאמן רומא 100 מיליון יורו לשנתיים, ולהפוך אותו למנג'ר עם השכר הגבוה ביותר בעולם. "המיוחד", נטען היום, מוכן לעזוב את הג'אלורוסי ומבוקש בין היתר גם בפריז סן ז'רמן ובצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully