וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס השתכנע? ריאל מדריד חושקת בסמואל צ'וקווזה

אחרי הצמד שניצח את הבלאנקוס 2:3 במחזור האחרון, הניגרי מבוקש אצל אלופת אירופה שמוכנה לשלם עבורו 50 מיליון יורו. לשחקן סעיף שחרור בגובה 100 מיליון, אך בויאריאל יתגמשו בעקבות סיום חוזהו בקיץ הבא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

בריאל מדריד מתעסקים בהכנות אחרונות לקראת המשחק הראשון מחר (רביעי) מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות מול צ'לסי, אך הכותרות בבירת ספרד התייחסו בין היתר גם למשמעויות אחרי ההפסד 3:2 לויאריאל במחזור הליגה האחרון.

דווקא אחרי שעלתה ליתרון משער עצמי של פאו טורס, אלופת אירופה הופתעה מקאמבק פעמיים של הצוללת הצהובה, בעיקר בזכות תצוגה נהדרת של סמואל צ'וקווזה שכבש צמד בדרך לשלוש נקודות יקרות בסנטיאגו ברנבאו. כעת, מדווחים ב'מארקה' שההופעה של שחקן הכנף הניגרי שכנעה את פולרנטינו פרס, נשיא המועדון, להגיש הצעה עליו בקיץ הקרוב בסך 50 מיליון יורו.

עוד בכדורגל ספרדי

שחקן ויאריאל, סמואל צ'וקווזה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
הצמד שכנע את ראשי הבלאנקוס. צ'וקווזה בניצחון בברנבאו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

לצ'וקווזה סעיף שחרור בגובה 100 מיליון יורו, אך שווי השוק שלו מוערך בכ-20 מיליון יורו ובקיץ הבא הוא מסיים את חוזהו בויאריאל, כך שאם לא יאריך את שהותו בקבוצה הצהובה, הוא עשוי לקבל את האור הירוק למעבר לקבוצה גדולה יותר כבר בחלון ההעברות של הקיץ הקרוב.

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
רוצה להעמיק את הסגל בקיץ. פרס/רויטרס

הניגרי הצעיר (23) הצטרף לאקדמיה של ויאריאל בקיץ של 2017, מאז הספיק לרשום 197 הופעות במדי הצוללת הצהובה, לכבוש 37 שערים ולבשל 31 בדרך להיות מבוקש גם אצל טוטנהאם, ליברפול וכעת, גם אצל ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully