וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "רוצים עוד ערב קסום בברנבאו". אלאבה: "צ'לסי מצוינת"

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 14:18

מאמן ריאל מדריד דרוך לקראת רבע הגמר: "סבלנו מולם הרבה בעונה שעברה". גם הבלם פרגן. קאנטה צפוי לשוב להרכב הבלוז (רביעי, 22:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

ריאל מדריד

רכבת הרים עברה על אלופת אירופה בחודש האחרון - לאחר שהדיחה את ליברפול בשמינית הגמר הפסידה לברצלונה בקלאסיקו במסגרת הליגה, נקמה עם 0:4 מהדהד בגביע, ואז, ביום שבת, קרסה בבית והפסידה 3:2 לוויאריאל. ובכל זאת, למפגש מחר היא מגיעה כפייבוריטית ברורה, בתקווה להימנע מדרמות מיותרת כפי שקרה לה באותו מעמד אשתקד - אז הדהימו הבלוז עם 0:3 בברנבאו, לפי שרודריגו כפה הארכה וקארים בנזמה הכריע בדקה ה-96, כדי לשלוח את הבלאנקוס לחצי הגמר.

כל השחקנים לקחו חלק באימון היום - כולם מלבד פרלאן מנדי הפצוע, שלא יעמוד לרשות קרלו אנצ'לוטי. לוקה מודריץ', טוני קרוס, אדר מיליטאו ואדוארדו קמבאינגה, שקיבלו מנוחה ביום שבת, אמורים לשוב ל-11, וכמוהם גם אדוארדו ואלוורדה, בצל סערת אלכס באנה.

"יש מוטיבציה בקבוצה, אנחנו רוצים לחוות עוד ערב קסום בברנבאו", אמר אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים. "זה לא משחק מכריע, כי מדובר במפגש של 180 דקות, אבל נוכל להשיג לעצמנו יתרון גדול לגומלין. סבלנו הרבה מול צ'לסי בעונה שעברה, צריך לכבד אותה. יש שם שחקנים טובים עם הרבה מוטיבציה. אנחנו רוצים לספק משחק שלם, עם הגנה והתקפה טובה יותר ממה שהצגנו נגד ויאריאל. ואלוורדה? הוא בסדר. הוא בחור מיוחד, ואני מעדיף שלא להגיב על מה שקרה".

דייויד אלאבה הוסיף: "צ'לסי קבוצה מצוינת, נצטרך להיות מאוד ממוקדים כי הכל יכול לקרות. תמיד יש עלינו לחץ, אבל אנחנו אוהבים את התחושה הזו, ריאל זה המועדון הגדול בעולם. הלוואי שאנצ'לוטי יישאר, הוא מאמן גדול ויודע איך להצליח. לדעתי, ויניסיוס ובנזמה הם הצמד הטוב בעולם".

הרכב משוער: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, אנטוניו רודיגר, אדוארדו קמאבינגה, לוקה מודריץ', אורליאן טשואמני, טוני קרוס, פדריקו ואלוורדה, קארים בנזמה, ויניסיוס.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
דריכות גדולה. אנצ'לוטי/GettyImages
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צ'לסי

גם הגעתו של פרנק למפארד לא הושיעה את הבלוז, שהפסידו 1:0 לוולבס בבכורה המחודשת של המנג'ר החדש-ישן. צ'לסי סופרת ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון במסגרת הליגה, ואולי היא תתעודד מהנתון הבא: הפסדה האחרון לאלופת אירופה המכהנת היה אי שם ב-2004/05 (מאז רשמה שישה משחקים רצופים ללא הפסד לאלופה מכהנת).

מייסון מאונט הסובל מכאבים בבטנו נמצא בספק, בעוד ססאר אספיליקואטה הפצוע ייעדר. אנגולו קאנטה שלא התלבש מול וולבס ככל הנראה ישוב ל-11, טיאגו סילבה שב לאימונים וככל הנראה ייכלל בסגל.

הרכב משוער: קפה, ריס ג'יימס, ווסלי פופאנה, קאלידו קוליבאלי, בן צ'ילוול, אנגולו קאנטה, מתאו קובאצ'יץ', אנסו פרננדס, ראחים סטרלינג, קאי האברץ, ז'ואאו פליקס.

אנגולו קאנטה שחקן צ'לסי לפני דרווין נונייס שחקן ליברפול. רויטרס
ישוב ל-11. קאנטה/רויטרס

הגומלין ייערך ביום שלישי הבא בסטמפורד ברידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully