וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסימן לא ייכלל בסגל מול מילאן, הרננדז: "לא משנה, כולם בנאפולי חזקים"

החלוץ ייעדר מהמפגש בסן סירו ברבע גמר ליגת האלופות (רביעי, 22:00), קברצחליה תורגל בחוד בעקבות מכת פציעות בהתקפה. המארחת מקווה לשחזר את ה-0:4 בשבוע שעבר, כוכביו של פיולי ישובו ל-11 אחרי שזכו למנוחה בליגה: "הם איכותיים מאוד, אבל זה מתחיל מ-0:0"

רבע הגמרהסתיים12/04/2023
מילאן
  • בנאקר (40)
0
    נאפולי
    תקציר: לצ'ה - נאפולי 2:1/ספורט1

    מילאן

    הרוסונרי הניפו את גביע אירופה לאלופות שבע פעמים בעבר, אבל במעמד שמונה האחרונות הם לא היו מאז 2011/12, אז זה הסתיים בתיקו והפסד לברצלונה של פפ גווארדיולה. הם יארחו את נאפולי בסך הכל עשרה ימים אחרי שחגגו על האלופה שבדרך עם 0:4 מוחץ ובידיעה שנאפולי תגיע לסן סירו ללא שחקני המפתח שלה בחוד, אבל צריך לזכור שבליגה האיטלקית מפרידות בין השתיים 22 נקודות ושנאפולי כבר ניצחה בסן סירו בסיבוב הראשון העונה בליגה.

    ביום שישי מילאן סיימה רק ב-0:0 ביתי מול אמפולי, אבל המאמן סטפנו פיולי שמר על כוכביו באותו משחק ורק העלה אותם מהספסל בזה אחר זה, כך שלהרכב ישובו בין השאר סימון קיאר, ברהים דיאס, אוליבייה ז'ירו וראפל לאאו. לעומתם, פייר קאלולו הפצוע בספק, אבל גם בלעדיו תנסה מילאן לרשום משחק חמישי ברציפות בליגת האלופות ללא ספיגה, אחרי שבשלב הקודם עברה את טוטנהאם עם 0:1 ביתי ו-0:0 בלונדון ואת שלב הבתים סיימה עם 0:4 בזאגרב ו-0:4 על זלצבורג.

    פיולי התראיין לפני ההתמודדות והחמיא ליריבה הקשה מארץ המגף: "הם איכותיים מאוד. הבקיעו הכי הרבה שערים בליגת האלופות וניצחו הכי הרבה אחרי באיירן מינכן, ככה שיהיה לנו קשה מאוד, אבל בסוף זה מתחיל מ-0:0. אני מצפה לצמד משחקים צמודים מאוד".

    תאו הרננדז התייחס להיעדרות של אוסימן: "שום דבר משתנה מבחינתנו. כולם חזקים בנאפולי. אנחנו חולמים לזכות בליגת האלופות. זה חלום עבורי להיות כאן, להישאר במדים של מילאן ולקחת חלק במשחקים החשובים האלה".

    הרכב משוער: מייק מניאן, תאו הרננדז, סימון קיאר, פיקאיו טומורי, דוידה קלבריה, סנדרו טונאלי, איסמעיל בנאסר, ראדה קרוניץ', רפאל לאאו, ברהים דיאס, אוליבייה ז'ירו.

    רפאל לאאו מילאן. רויטרס
    חגג על נאפולי רק בשבוע שעבר. לאאו/רויטרס

    נאפולי

    נאפולי הולכת ומתקרבת לזכייה באליפות איטליה בצעדי ענק לאור יתרון 16 נקודות בפסגה לפני תשעת מחזורי סיום העונה, אבל דווקא לפני שהיא מבטיחה רשמית את הסקודטו השלישי שלה והראשון מאז 1989/90 ולקראת השתתפותה ברבע גמר ליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, הצרות הולכות וגדלות.

    החלוץ ויקטור אוסימן לא ייכלל בסגל, גם ג'ובאני סימאונה שנפגע בניצחון על לצ'ה ייעדר ובספק נמצא גם ג'אקומו רספאדורי, כך שהמאמן לוצ'יאנו ספאלטי עלול למצוא את עצמו בסן סירו ללא שלושת החלוצים שלו. לפי "לה רפובליקה", בשל כך תורגל בחוד חביצ'ה קברצחליה כשגם קיימת האפשרות שיעלו שם אחד מבין הירווינג לוסאנו ומתאו פוליטאנו.

    נשיא המועדון אאורליו דה לאורנטיס שבימים אלו מותקף על ידי אוהדי נאפולי בעקבות העלאת מחירי הכרטיסים למשחקים, החלטה שגם הובילה למחאת ארגוני האולטראס שלא עודדו בהפסד הביתי 4:0 למילאן בשבוע שעבר בליגה, נפגש השבוע עם קבוצת אוהדים וחשף שהתקווה היא שאוסימן, שנפצע בשהותו עם נבחרת ניגריה, ישוב לגומלין ביום שלישי הבא.

    הרוסונרי כאמור לעיל חגגו על נאפולי ביום ראשון שעבר באצטדיון ע"ש מראדונה עם 0:4 מהדהד, אבל בסיבוב הראשון, כשהקבוצות נפגשו בסן סירו במסגרת הסרייה A, ניצחה נאפולי 1:2 משערים של פוליטאנו וסימאונה, כשבין לבין אוליבייה ז'ירו רק צימק. זהו יהיה מפגש ראשון בין הקבוצות במסגרת ליגת האלופות.

    הרכב משוער: אלכס מרט, מריו רוי, אמיר רחמני, קין מין-ג'ה, ג'ובאני די לורנצו, אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה, סטניסלב לובוטקה, פיוטר ז'לינסקי, הירווינג לוסאנו, חביצ'ה קברצחליה, מתאו פוליטאנו.

    sheen-shitof

    מאריכים את האקט

    כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

    בשיתוף "גברא"
    חביצ'ה קברצחליה נאפולי. GettyImages
    יעלה בחוד בעקבות הפציעות? קברצחליה/GettyImages

    משחק הגומלין יתקיים בשבוע הבא, ביום שלישי 18 באפריל באצטדיון על שם דייגו מראדונה בנאפולי.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully