וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של וואלוורדה נגד באנה: "לא יודעת אם התינוק חי או מת"

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 12:53

אחרי ששחקן ויאריאל חשף שמשפחתו ספגה "איומי מוות" בעקבות התקרית עם שחקן ריאל מדריד, בת הזוג של ואלוורדה הגיבה בווידוי מרגש: "אחרי מה שעברתי, להגיד שאני מנצלת את הצרה שלי? לא הכל מותר בכדורגל"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

אחרי המאבק ביניהם על הדשא והתגרה מחוץ למגרש - המאבק בין פדריקו ואלוורדה ואלכס באנה נמשך גם ברשתות החברתיות. כזכור, ואלוורדה, קשר ריאל מדריד, תקף באלימות את באנה, שחקן ויאריאיל, אחרי המשחק בין הקבוצות בשבת. לטענת ואלוורדה, באנה הקניט אותו בנוגע לסיבוכים בהיריון של אשתו, ואמר לו הערה נבזית על "הבן שלא נולד" לו ולכן תקף אותו. באנה הכחיש את הטענות, והגיש נגדו תלונה במשטרה.

באנה מתעקש שהטענה לפיה אמר את ההערות הללו לוואלוורדה היא שקר, שפוגע בו ובתדמיתו. "הנזק שנעשה לי ולמשפחתי הוא בלתי נסלח ואינו מודק", כתב באנה, שסיפר שהוא סופג איומים: "איומים, קללות, ואפילו הודעות פרטיות של אנשים שמאחלים מוות במשפחה שלי". באנה כתב ש"יש שקרים שכואבים יותר ממכות", וטען שוואלוורדה "מנצל את הצרה האישית שלו כדי להצדיק את האלימות שלו".

מינה בונינו, בת הזוג של פדריקו ואלוורדה. טוויטר, Minabonino, צילום מסך
עברו תקופה קשה. בונינו לצד ואלוורדה/צילום מסך, טוויטר, Minabonino
מינה בונינו, בת הזוג של פדריקו ואלוורדה, עם בנם. טוויטר, Minabonino, צילום מסך
לא הכל מותר בכדורגל. בונינו והילד/צילום מסך, טוויטר, Minabonino

מינה בונינו, בת הזוג של ואלוורדה, הגיבה בכעס, וכתבה: "תארו לכם שאתם עוברים את כל הסיבוכים בהיריון במשך חודשיים, ואז, אחרי שאת מתגברת על זה, אומרים לך שאת 'מנצלת את הצרה שלך'. זה שובר לי את הלב". בונינו הבהירה ש"אנחנו אף פעם לא מעודדים אלימות. אני מצטערת שספגת איומים, אבל זה לא בשליטתי".

הסיכונים שבהיריון של בת הזוג של ואלוורדה דווחו בתקשורת, אבל על ההערכה היא שכרגע המצב התייצב, והעובר במצב תקין. לזוג כבר יש ילד, בניסיו, שנולד בפברואר 2020. "מעולם לא סיפרתי לעומק על מה שעברתי בחודשיים האלה", סיפרה על התקופה של חוסר הוודאות, "יש אלוהים, והוא רואה הכל. לא רציתי שהפצע הזה שוב ייפתח, כי אני חייבת להישאר רגועה בתקופה הזאת של ההיריון. אבל יש גבולות, שנחצו. לא הכל מותר בכדורגל. יש גבול לכמות הכאב שאדם יכול לגרום ליריב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ריאל מדריד פדה ואלוורדה לצד בת זוגו מינה בונינו. אינסטגרם, minabonino, צילום מסך
שחקן ריאל מדריד פדה ואלוורדה לצד בת זוגו מינה בונינו/צילום מסך, אינסטגרם, minabonino

לדברי בונינו - "תארו לעצמכם שבשבוע 14 להיריון אומרים לכם שהילד שלכם לא הולך להיוולד. שיש לו בעיה גנטית ואשתם צריכים לבחור בין הפסקת היריון לבין לעבור בדיקות פולשניות שהתוצאות שלהן יגיעו אחרי חודש.

"תארו לעצמכם שמסבירים לכם שאתם הולכים ללדת עובר מת, שההחלמה מהירה ושתוך חודשיים-שלושה יהיה אפשר לנסות שוב. תארו לעצמכם שבינתיים, מנחמים אותי ברשתות החברתיות כי יש שמועה שעשיתי הפלה שאפילו לא ידעתי עליה.

"תארו לעצמכם לשכב במיטה מתחילת ינואר ועד קבלת התוצאות ב-10 בפברואר, לשכב שם כל יום ולשאת תינוק שאי אפשר לדעת אם הוא ייוולד חי או מת - ובינתיים החיים ממשיכים. דמיינו מה עובר בראש ומה היה צריך לסבול.

"תארו לעצמכם את כל זה כדי שאחרי ש'תתגברו', יבוא מישהו ויגיד לכם שאתם "מנצלים חוסר מזל". זה שובר לי את הלב. זו האמת. מילים כואבות יותר מכל מכה ואני לא מוכנה לחוות את זה מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully