וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאבי יעזוב את ברצלונה? דיווח: צ'לסי צפויה להציע לו חוזה עתק

ב"אס" פורסם שסוכנו של הקשר בן ה-18 נפגש עם המנהל הטכני של הבלוז, שמקווים לצרפו לאור העובדה שהוא רשאי לעבור ללא תמורה

תקציר: ליברפול - ארסנל 2:2/ספורט1

כחודש אחרי שחוזהו של גאבי לא אושר על ידי בית המשפט והכוכב הצעיר של ברצלונה למעשה הפך לשחקן חופשי שרשאי לעזוב בתום העונה ללא תמורה, בספרד פורסם הבוקר (שלישי) על כך שצ'לסי פנתה לנציגיו של הקשר בן ה-18 וככל שידוע הפכה לקבוצה הראשונה שפועלת לצרפו.

לטענת "אס", איבן דה לה פנייה, סוכנו של גאבי, נפגש לפני מספר שבועות במדריד עם כריסטופר ויוול, המנהל הטכני של צ'לסי, במטרה לבחון את האפשרות שהקשר יצטרף לבלוז. הפגישה הוגדרה כטובה וצפויה להיערך אחת נוספת בשבועות הבאים, כך על פי הדיווח. עוד נכתב כי צ'לסי תציע לו חוזה עתק, שיכלול מענק חתימה בשווי מיליונים.

גאבי, לואיס אנריקה, נבחרת ספרד. JAVIER SORIANO, GettyImages
יתאחדו בצ'לסי? גאבי ולואיס אנריקה/GettyImages, JAVIER SORIANO

כאמור, גאבי כבר חתם על חוזה חדש בברצלונה עד קיץ 2026, אלא ש"לה ליגה" ערערה לבית המשפט, הערעור התקבל והכוכב הצעיר של הקטלאנים שב למעמד של שחקן נוער ומכיוון שלא נמצא תחת חוזה מקצועני, רשאי לעזוב בחינם. אם ברצלונה לא תצליח להוריד את שכר השחקנים במועדון ולפנות מקום בתקציב לטובת החתמת שחקנים חדשים והארכת חוזים קיימים, משמעות הדבר שהיא עלולה לאבד את גאבי - שספק אם יסכים להישאר אם לא יזכה לקבל את מבוקשו - ואולי גם את ליאונל מסי שמעוניין לחזור.

כידוע, צ'לסי מינתה בשבוע שעבר את פרנק למפארד למאמנה הזמני עד תום העונה, אבל אחד המועמדים המובילים לעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג' החל מהעונה הבאה הוא לואיס אנריקה, שמאוד ישמח לצרף לסגל שלו את גאבי - שכיכב תחתיו בנבחרת ספרד כבר בגיל כה צעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully