וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בברצלונה: חוזהו של גאבי לא אושר, הכוכב רשאי לעזוב בחינם

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 17:52

בית המשפט קיבל את ערעור "לה ליגה" והמשמעות היא שהקשר בן ה-18 ישוב ללבוש את חולצה מספר 30 ויוכל לעזוב ללא תמורה אם הקטלאנים לא ימצאו פתרון לסוגיה

תקציר: רומא - ססואולו 4:3/ספורט1

בית המשפט בספרד חזר בו מההחלטה לאשר את חוזהו החדש של גאבי בברצלונה. הכוכב הצעיר של צ'אבי יוכל להמשיך לשחק כרגיל, כפי שהיה לאורך כל העונה, אבל המשמעות היא שחוזהו החדש לא תקף ומכאן שהוא גם יצטרך לחזור ללבוש את חולצה מספר 30, אותה החליף עבור המספר 6 לפני כחודש.

גאבי, קשר ברצלונה. רויטרס
ייאלץ לחזור למספר 30, לפחות עד הקיץ. גאבי/רויטרס

הנהלת "לה ליגה" ערערה על ההחלטה לאשר את חוזהו החדש של גאבי והיום בית המשפט קיבל את טענותיה והורה לבטל את הרישום של גאבי כשחקן בוגרים. גאבי למעשה כבר סיכם על חוזהו החדש ועל החלפת המספר מ-30 ל-6 בתחילת העונה, אך הצדדים סיכמו מראש שהחוזה ייכנס לתוקף בסוף חודש ינואר, לאחר שברצלונה תפנה מקום בתקרת השכר לחוזהו המשופר של גאבי, אולם הערעור של "לה ליגה" התקבל מכיוון שברצלונה הגישה את החוזה החדש של גאבי באיחור של יום. הסיבה לשינוי המספר בחזרה ל-30 היא שבספרד רק שחקני הקבוצה הבוגרת יכולים ללבוש את החולצות שעליהן המספרים 1 עד 25.

יש לציין שמשמעות נוספת להחלטת בית המשפט היא שגאבי בשלב זה לא רשום בברצלונה תחת חוזה מקצועני כשחקן בוגרים ומכאן שהוא רשאי לעזוב בסיום העונה. הקשר בן ה-18 חתם עד 2026 בחוזה שכולל סעיף שחרור בגובה מיליארד יורו, אבל כל עוד חוזהו לא מקבל את אישור "לה ליגה", הוא אינו בתוקף ועל כן הכוכב הצעיר במעמד של שחקן חופשי. ברצלונה תגיש כעת ערעור משלה.

רק אתמול פתח גאבי בהרכב ברצלונה עם הספרה 6 על גבו והיה שותף לניצחון היוקרתי באצטדיון סן מאמס 0:1 על אתלטיק בילבאו, בזכותו בלאוגרנה שמרה על יתרון 9 נקודות בפסגה. ביום ראשון ייערך הקלאסיקו הגדול בקאמפ נואו בין ברצלונה לריאל מדריד, בו גאבי ישוב ללבוש את המספר 30 - אחרי שכבר לבש את חולצה מספר 6 בקלאסיקו במסגרת גביע המלך בתחילת החודש בברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully