וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי השיאים: המאזן של פפ, ההישג של הולאנד והרצף של סיטי

ההופעה של התכולים יצרה התלהבות בקרב השחקנים, גווארדיולה הרגיע: "בשביל להדיח קבוצה כמו באיירן מינכן צריך להיות טוב בשני המשחקים". הנורבגי הגיע לשיא כיבושים וטוכל הפתיע: "תוצאה לא משקפת. זה ישמע מוזר, אבל זה היה משחק כיף מאוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

מנצ'סטר סיטי עדיין לא זכתה בליגת האלופות. היא הגיעה רק פעם אחת לגמר המפעל האירופי הבכיר, אבל אתמול (שלישי) היא הציגה את אחד המשחקים הטובים שלה, דווקא מול באיירן מינכן החזקה, כשדרסה אותה 0:3 עם מקדמה חשובה לקראת גומלין רבע גמר ליגת האלופות בשבוע הבא.

אחרי 10 משחקים בהם פפ גווארדיולה ניצח רק פעם אחת את תומאס טוכל, המאמן הספרדי הצליח להוציא משחקניו את המיטב עם תצוגת כדורגל יוצאת מן הכלל. זה היה הניצחון החמישי ברציפות של התכולים בבית באירופה והעשירי שלה בבית בכל המסגרות מאז תחילת 2023, כאשר היא כבשה 37 שערים, ספגה רק 4 פעמים ושמרה 7 פעמים על שער נקי. בנוסף לכך, היא שברה את שיאה של ארסנל עם 25 משחקי בית רצופים ללא הפסד בליגת האלופות.

עוד בכדורגל עולמי

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי לצד תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
שח-מט של פפ. טוכל וגווארדיולה בסיום/רויטרס

גווארדיולה צינן את ההתלהבות בסיום ואמר: "בשביל להדיח קבוצות כמו באיירן מינכן, אתה צריך להיות טוב בשני משחקים, לא רק בראשון מביניהם. אני מכיר את באיירן, זאת קבוצה מיוחדת. הכל יכול לקרות שם, אני יודע כי הייתי שם במשך 3 שנים. אני כאן כדי לקבל החלטות ואני חושב שמי שהיה על הדשא הערב הוכיח שבחרתי נכון".

הספרדי החמיא לברנרדו סילבה שסיפק את אחד המשחקים הטובים שלו במועדון: "ברנרדו סילבה הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שאימנתי בחיי, הוא כל כך מיוחד. הוא ישחק בכל עמדה - קשר באמצע, 9 מזויף או כסקורר אימתני, כי הוא מבין את המשחק הכי טוב. הוא קורא את המהלכים ובגלל זה כל כך חשוב לנו בסוג כזה של משחקים".

מי ששוב הציג יכולת מופלאה היה ארלינג הולאנד, שסיפק שער ובישול ולראשונה ניצח את באיירן מינכן אחרי 7 הפסדים רצופים ו-6 שערים. עם השער השלישי במשחק, הנורבגי הפך לשחקן הפרמיירליג שכבש הכי הרבה שערים בכל המסגרות בעונה אחת עם 45 כאלה, כשהעונה עוד רחוקה מלהסתיים עבור סיטי בכל המסגרות.

תומאס טוכל הביע אכזבה והפתיע: "התוצאה בכלל לא משקפת את המשחק. לא הגיע לנו להפסיד ככה. אני חושב שהגיע לנו לפחות שער אחד. לשחקנים היה חסר הביטחון והיכולת לכבוש. נענשנו, עד ה-2:0 ההופעה שלנו הייתה טובה מאוד. גם אם זה נשמע מוזר, זה היה משחק כיף מאוד".

יוזואה קימיש התייחס לתבוסה בסיום והשאיר מקום לאופטימיות: "תוצאה קשה. התחלנו טוב מאוד, אבל התפרקנו לחלוטין בהמשך. טעינו יותר מדי אחרי השער השני של סיטי וברמה הזאת אסור לטעות ככה. לא חושב שהיינו הקבוצה החלשה יותר במשך 65 הדקות הראשונות, אבל רואים את התוצאה בסיום. יש עדיין הזדמנות לחזור בגומלין, זה יהיה לא פשוט, אבל לא נוותר. אני מאמין שאנחנו מסוגלים לחזור".

יוזואה קימיש באיירן מינכן. GettyImages
מאוכזב, אבל השאיר מקום לתקווה. קימיש/GettyImages

באיירן מינכן תארח את מנצ'סטר סיטי בעוד שבוע (רביעי, 22:00) למשחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully