וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסטמפורד ברידג' עד 2027: צ'ילוול האריך את חוזהו בצ'לסי

המגן השמאלי המוערך של הבלוז ימשיך ללבוש כחול ל-4 עונות נוספות לאחר שחתם לשנתיים נוספות מעבר לחוזהו שעתיד היה להסתיים ב-2025: "אעשה הכול להחזיר את החיוך לקהל"

תקציר ניצחונה של וולבס 0:1 על צ'לסי/ספורט1

צ'לסי ממשיכה להתכונן לקראת המשחק הראשון מחר (רביעי) מול ריאל מדריד במסגרת רבע גמר ליגת האלופות, ואחרי החתמתו של פרנק למפארד למאמן עד תום העונה, הבלוז הבטיחו הישארות של שחקן סגל משמעותי לשנים הקרובות.

בן צ'ילוול (26) האריך את חוזהו בשנתיים נוספות מעבר לחוזה הנוכחי שעתיד היה להסתיים ב-2025, והמגן השמאלי של נבחרת אנגליה ימשיך במדים הכחולים עד קיץ 2027.

"אני מרגיש מאוד בנוח בצ'לסי, אני נהנה לעלות על הדשא כאן ומרוצה שהמועדון רוצה שאהיה חלק מהקבוצה לטווח ארוך", שיתף צ'ילוול בהודעה הרשמית של הבלוז. "שמח להאריך חוזה בקבוצה הזאת. אנחנו עובדים קשה כדי להצליח ואני יודע שאני אעשה הכול כדי להחזיר את החיוך לאוהדים שגרמו לי להרגיש כל כך בנוח כאן במועדון".

עוד בכדורגל עולמי

הודעת צ'לסי על הארכת חוזהו של צ'ילוול

בן צ'ילוול חוגג שער על רקע אוהדי צ'לסי. ADRIAN DENNIS/AFP, GettyImages
רוצה להחזיר את צ'לסי לימייה הטובים. צ'ילוול/GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP

צ'ילוול הצטרף לצ'לסי באוגוסט 2020 מלסטר תמורת כ-50 מיליון יורו, וב-80 הופעות עד היום במדי הבלוז כבש 9 שערים ובישל 12 בכל המסגרות. במהלך העונה שעברה, המגן השמאלי החמיץ את רוב העונה עם פציעה קשה ברצועות שמנעה ממנו לשחק מנובמבר עד חודש מאי, והעונה הוא היה פצוע לכמעט 3 חודשים בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully