וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדימי העבר מעודדים, אבל למה אינטר מופיעה רק למשחקים גדולים?

אחרי "אחת ההופעות הטובות העונה" ב-0:2 אצל בנפיקה, מחיטריאן הודה: "גם אנחנו שואלים את עצמנו". וגם: הרצף ההגנתי המרשים

אינטר רחוקה 90 דקות מחזרה לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז זכייתה האחרונה במפעל, בעונת 2009/10. מחזיקת הגביע האיטלקי גברה אמש (שלישי) 0:2 על בנפיקה בפורטוגל במשחק הראשון ברבע הגמר, משערים של ניקולו בארלה ורומלו לוקאקו, והנחילה לקבוצה מליסבון את הפסדה הראשון במפעל העונה.

לאורך ההיסטוריה שלה במפעל הבכיר באירופה, רק פעמיים ניצחה אינטר 0:2 בחוץ (התוצאה הכי גבוהה בתולדותיה מחוץ למילאנו) ברבע הגמר ואילך: ב-1964 היא עשתה זאת מול פרטיזן בלגרד בדרך לזכייה, ושלוש שנים אחר כך גברה על ריאל מדריד ונעצרה רק בגמר. הנראזורי שומרים על רשת נקייה כבר ארבעה משחקי נוקאאוט רצופים, כולל ה-0:1 אצל ליברפול שבסיומו הודחו בעונה שעברה.

שחקן אינטר ניקולו בארלה חוגג. רויטרס
שיא קריירה אישי. בארלה חוגג/רויטרס

"זו הייתה אחת ההופעות הטובות ביותר שלנו העונה, הגיע לנו לנצח אבל זה רק הצעד הראשון ויש עוד משחק בשבוע הבא", אמר הנריק מחיטריאן בסיום. כשנשאל מדוע קבוצתו לא מופיעה כך גם במשחקים ה"פחות גדולים", הארמני השיב: "גם אנחנו שואלים את עצמנו את אותה השאלה".

בארלה, שכבש בנגיחה את השער הראשון, הגיע לשבעה שערים העונה בכל המסגרות - שיא קריירה אישי לעונה אחת. מי שהגביה לו היה אלסנדרו באסטוני, שרשם בישול שלישי בליגת האלופות העונה ומוביל את אינטר בקטגוריה הזו. "אני תמיד רואה את בארלה כשהוא עושה את התנועות האלה, ואם אני לא מוסר לו, הוא כועס!", סיפר באסטוני שנבחר לאיש המשחק. "תמיד הייתי בטוח שהקבוצה מוכנה".

המאמן סימונה אינזאגי יכול לנשום קצת לרווחה, אחרי שבשבועות האחרונים התערער מעמדו בעקבות הנפילה של אינטר לאחר פגרת המונדיאל, ואף החלו דיווחים על מועמדים להחליפו בקיץ אם לא יעבור את רבע הגמר. "הגעתי עם תקוות למשחק כי שיחקנו טוב, גם כשלא ניצחנו. הבחורים עשו משחק גדול נגד יריבה חזקה מאוד באצטדיון קשה, אבל בנפיקה הוכיחה שהיא מסוגלת לשחק נהדר בכל מקום ונצטרך עוד תצוגה כזו כדי להגיע לחצי הגמר", הזהיר אינזאגי.

מאמן אינטר סימונה אינזאגי. Fantasista, GettyImages
יכול לנשום לרווחה. אינזאגי/GettyImages, Fantasista

בצד השני, מאמן בנפיקה רוג'ר שמידט הודה: "הם היו עדיפים עלינו. הם כבשו פעמיים ממעט הזדמנויות, אנחנו הגענו לאותן הזדמנויות ולא הבקענו. זה סיפור המשחק וזה חלק מכדורגל". כעת יצטרכו ה"נשרים" לעשות את מה שהצליחה רק אייאקס ב-1969: לעלות מרבע הגמר (או משלב מאוחר יותר) אחרי הפסד ביתי בשני שערים ומעלה במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully