וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה: "מי שלא יהיה איתנו בסירה, נמצא אחר שיחליף אותו"

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 7:02

רועי גורדנה המתוסכל מודה שההפסד למכבי תל אביב מזכיר לו את ההפסדים למכבי חיפה "כשהיינו יותר טובים", מגן על המאמן שלו ("כולנו כגוף אחד היינו צריכים להוציא יותר") ומבטיח: נילחם עד הרגע האחרון

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

רועי גורדנה, שהפך לאחד המאמנים של אליניב ברדה על המגרש, התקשה אמש להשלים עם זה שחלום האליפות התפוגג. "מה היה חסר לנו הערב?", שאל את התקשורת. "גול. כמו שהיה חסר לנו גול בחיפה פעמיים כשהיינו יותר טובים". הפועל באר שבע הפסידה 2:1 למכבי תל אביב בבית, ומבינה שחלום האליפות מתרחק מאוד אחרי המשחק המאכזב.

רועי גורדנה הפועל באר שבע. קובי אליהו
"במחצית השנייה המשחק הפך לפינג פונג מצד לצד וזה לא מתאים לקבוצה שלנו". גורדנה/קובי אליהו
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
גורדנה: "מה, אליניב לבד במערכה? הוא משחק? כולנו כגוף אחד היינו צריכים להוציא יותר"/קובי אליהו

- חסר לכם הקילר אינסטינקט.

"יש הרבה דברים לתקן מהעונה הזו. נשב ונחשוב כי עכשיו זה לא נכון לסכם. אליניב והצוות יקבלו את ההחלטות. קיבלנו את כל הכלים כדי לנצח במשחקים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אבל זה לא עבד. המחצית הראשונה שלנו היתה טובה. שלטנו והכתבנו קצב. במחצית השנייה המשחק הפך לפינג פונג מצד לצד וזה לא מתאים לקבוצה שלנו".

- איך נשארים דרוכים עד סוף העונה?

"אני לא מבין את השאלה הזו בכלל. אנשים כאן מתפרנסים. אנשים כאן דואגים לעונה הבאה שלהם. מי שיעז לשנייה לחשוב שנגמרה העונה, לא יכול להיות בהפועל באר שבע".

- נראה שגם נס עכשיו לא יעזור.

"המצב פחות טוב אבל אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו ונשתדל להביא כמה שיותר נקודות וכמה שיותר ניצחונות. מה שיהיה בסוף העונה, כבר לא בידיים שלנו".

- אליניב אמר שהוא היה צריך להוציא מהסגל יותר. אתה מרגיש כך גם?

"איזו שאלה? מה, אליניב לבד במערכה? הוא משחק? כולנו כגוף אחד היינו צריכים להוציא יותר. כולנו ננסה לעשות יותר עד סוף העונה ומי שלא יהיה בסירה הזו איתנו, נמצא אחרים שיחליפו אותו".

- אין לך חוזה לעונה הבאה. איך זה מרגיש?

"גם אם היה לי חוזה לעונה הבאה, הייתי משחק אותו הדבר. אם אהיה טוב, אני בטוח שיציעו לי להישאר ואם לא, נמצא את דרכנו בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully