וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "היינו טובים יותר ממכבי חיפה ובאר שבע בכל המשחקים שלי"

מאמן מכבי תל אביב התגאה לאחר ה-1:2 הדרמטי בטרנר: "אנחנו הקבוצה הכי טובה בישראל". זהבי: "נמאס לי להתעסק בקבוצות אחרות"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

אחרי שמונה מפגשים רצופים בין הקבוצות ללא ניצחונות חוץ, מכבי תל אביב עשתה את זה הערב (שני) בצורה הכי דרמטית שיש, כשגברה 1:2 על הפועל באר שבע עם פנדל של ערן זהבי בדקה ה-102. השופט איתן שמואלביץ' שלף תחילה צהוב לעבר פארפה גיאגון בגין התחזות, אבל שופט המסך זיו אדלר נחלץ לעזרתו, שמואלביץ' הצביע על הנקודה הלבנה וזהבי הכריע עם שערו ה-18 העונה בליגה.

הצהובים חגגו סוף כל סוף ניצחון חוץ במשחק גדול העונה ופתחו את המאבק על המקום השני, כשמי שעוד חגגה את התוצאה היא מכבי חיפה שמקדימה כעת בשמונה נקודות את הפועל באר שבע, בדרך לאליפות שלישית ברציפות.

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חושב גם על העונה הבאה. אייטור קראנקה/קובי אליהו

אייטור קראנקה אמר בסיום: "כל הכבוד לשחקנים, עברנו כאן משחק קשה עם אווירה חמה, כמה ימים אחרי עוד משחק קשה. מאז שאני כאן, שיחקנו פעמיים נגד הפועל באר שבע ונגד מכבי חיפה, ובכל המשחקים היינו טובים יותר. אנחנו הקבוצה הכי טובה כאן. אני מאושר בשביל השחקנים שלי שהשקיעו מאמץ רב. אנחנו רוצים להמשיך לנצח בכל משחק, יש לנו את חצי גמר הגביע. אני רואה את השחקנים רעבים, רוצים לנצח ואני מרוצה. העונה הבאה מבחינתי כבר התחילה".

עוד בוואלה!

בדקה ה-102: מכבי תל אביב גברה 1:2 על הפועל באר שבע וסייעה למכבי חיפה

לכתבה המלאה

עוד בכדורגל הישראלי

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
"לא הסתכלתי אפילו לאן אני בועט". ערן זהבי חוגג/קובי אליהו

ערן זהבי, כובש השער המכריע בדקה ה-102: "ניצחון חשוב מאוד עבורנו. חשבתי כבר איך אני מסביר איך החמצתי את הנגיחה לקראת הסיום. גאה מאוד בקבוצה. יכולנו לסיים את זה לפני, אבל העיקר הניצחון ושלוש נקודות אחרי הרבה זמן שלא ניצחנו בבאר שבע. זה מפקס יותר אחרי ההחמצה ובבעיטה האחרונה של המשחק. לא הסתכלתי אפילו לאן אני בועט. שמח שזה הצליח, הבאנו שלוש נקודות".

על מכבי חיפה: "לא מתעסקים בקבוצות אחרות, נמאס להסתכל על אחרות. זה נשמע קלישאתי ומאוס, אבל כל משחק מגיעים במטרה לנצח ולהשתפר. יש לנו עוד מטרות העונה - חצי גמר גביע".

על היכולת עד סוף העונה: "חילופי מאמנים זה אף פעם לא דבר קל. לא הכול ורוד, זה תהליך. עד שמכירים את הסגל. מנסים לשמר ולשפר את הדברים לקראת העונה הבאה. אנחנו חיים במדינה לא פשוטה. אנחנו רוצים להחזיר את כוח ההרתעה שלנו. אנחנו במצב לא פשוט כמועדון, להיות במקום השלישי. מאוד נהניתי מהקהל שבא ותמך. כל אחד יצטרך להשתפר, כל מי שיש לו חלק במועדון שנקרא מכבי תל אביב".

המחזור ה-31 בפלייאוף העליון:

שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מכבי חיפה
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד

ראשון, 20:30: מכבי נתניה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully