וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' נראה מחויך ונינוח באימון ק"ש: "הוא מרוכז במשחק הקרוב"

10.4.2023 / 13:11

המאמן קרא את הדברים הקשים של שרצקי, אך "אין לו זמן לעסוק במה שאיזי או כל אחד אחר אומר", אמרו בסביבתו. "כולם חושבים רק על חדרה", אמרו במועדון

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 2:2/ספורט1

אף שאיזי שרצקי הטיח בו דברים חריפים ופוגעניים מאוד, סלובודאן דראפיץ' הגיע הבוקר (שני) כרגיל לאימון עירוני קרית שמונה ואפילו נראה נינוח ומחויך. דראפיץ' קרא את הדברים של הבעלים אתמול בכמה מכלי התקשורת, אבל לא נראה כמי שהתרגש מהם יותר מדי. "הוא מרוכז במשחק הקרוב אחרי השבת החופשית שהיתה לנו ואין לו זמן לעסוק במה שאיזי או כל אחד אחר, אומר", נאמר בסביבתו של דראפיץ' הבוקר.

הדברים של שרצקי, חמורים ככל שיהיו, הם באמת שוליים ביחס לשבוע המתוח שעובר על הקבוצה לקראת המפגש בשבת מול הפועל חדרה ומאמנה מנחם קורצקי שהתחיל את העונה בקרית שמונה והיה שותף לבנייתה. 7 נקודות מפרידות בין שתי הקבוצות ואם קרית שמונה תדע לנצח בשבת היא תסבך מאוד את הפועל חדרה ותכניס אותה למאבק ההישרדות. "כולנו חושבים רק על שבת. לשם צריכות להיות מנותבות כל האנרגיות כאן", אמרו הבוקר במועדון.

סלובודן דראפיץ', מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
מנסה להתרכז בכדורגל. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

עוד בליגת העל

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כזכור, התראיין אמש שרצקי בתכנית "5 באוויר" ואמר בין היתר: "יש מאמנים שלא מבינים כדורגל ודראפיץ' הוא אחד מהם. אני לא החזרתי את סלובו, המנכ"ל החזיר אותו. הבטיחו לי שהנכד שלי ישחק. הוא בכל מקרה לא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully