וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי תקף: "יש מאמנים שלא מבינים כדורגל ודראפיץ' הוא אחד מהם"

הבעלים של קרית שמונה: "אני לא החזרתי את סלובו, המנכ"ל החזיר אותו. הבטיחו לי שהנכד שלי ישחק. הוא בכל מקרה לא יישאר"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 2:2/ספורט1

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, תוקף בחריפות את מאמן הקבוצה סלובודן דראפיץ'. שרצקי התראיין היום לתכנית "5 באוויר" בערוץ הספורט ואמר בין היתר: "למה הנכד שלי לא משחק? לא התערבתי פעם אחת. אני לא מבין את השיקולים של דראפיץ', יש מאמנים שלא מבינים כדורגל, וסלובו הוא אחד מהם. הוא בכל מקרה לא יישאר במועדון. יוסי אדרי המנכ"ל היה זה שהחזיר אותו, לא אני. ברור שהשחקנים אוהבים אותו, כל שחקן שלא פוגע משחק אצלו אז הם לא יאהבו אותו?".

שרצקי הוסיף: "הייתי בקשר עם שמעון אבוחצירה, הסוכן של דראפיץ', לפני המינוי ונאמר לי שהנכד שלי ישחק בכל משחק. אני לא מדבר עם המאמן מילה כי אם הנכד שלי יידע שאני מדבר איתו, אז הוא לא ידבר איתי. אני לא מתערב ולא מכריח אף אחד".

אריאל שרצקי, שחקן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
במוקד העניינים. אריאל שרצקי/לירון מולדובן

דראפיץ' אימן את קרית שמונה בהצלחה יחסית בעונה שעברה, אבל הסתכסך עם שרצקי וסיים את תפקידו בתום העונה. בספטמבר האחרון מונה למאמן הפועל תל אביב במקום קובי רפואה המפוטר, אבל הקבוצה הציגה יכולת חלשה והשיגה תוצאות לא טובות - ודראפיץ' התפטר אחרי התבוסה 6:0 להפועל באר שבע שהייתה הגדולה בתולדות המועדון.

כחודש אחרי שהתפטר מהפועל תל אביב, דראפיץ' חזר לקרית שמונה בתקווה לשחזר את ההצלחה על כר הדשא ולהשאיר אותה בליגה, אבל בחמשת המשחקים שלו על הקווים הקבוצה צברה 5 נקודות בלבד מ-15 אפשריות והיא מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully