וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "אכזרי להפסיד מפנדל בתוספת הזמן, עונה מאכזבת"

מאמן הפועל באר שבע התאכזב אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב: "לא מרוצה מהשחקנים שנכנסו היום. יש עוד 6 משחקים, אבל הפער לא פשוט. ההתקפה לא מספיקה". חטואל: "אני פצוע כבר 4 חודשים. אליפות? מאמין עוד שיש סיכוי"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

הפועל באר שבע כבר כמעט הסתפקה הערב (שני) בנקודה, אבל פנדל של ערן זהבי בדקה ה-102 העניק שלוש נקודות למכבי תל אביב ב-1:2 של הצהובים בטרנר. הפער ממכבי חיפה גדל ל-8 נקודות, בעוד הקבוצה מהמקום השלישי צמצמה ל-2 בלבד מהאדומים של אליניב ברדה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע לצד מאור מליקסון. קובי אליהו
"עונה מאכזבת". ברדה ומליקסון/קובי אליהו

אליניב ברדה לאחר ההפסד הדרמטי: "אני חושב שהמחצית הראשונה שלנו הייתה טובה. הגענו למצבים להבקיע יותר משער אחד. ספגנו שער ממצב נייח, זה לא אופייני לנו. המחצית השנייה הייתה פחות טובה, חילוף של ויטור בגלל פציעה. החילופים לא מספיק עזרו לנו מבחינה טקטית. זה התחיל להיות משחק של מעברים בו מכבי תל אביב טובה מאיתנו. לא שלטנו בקצב ואני חושב שזה היה מאוד אכזרי להפסיד עם פנדל בתוספת הזמן. זה הכדורגל, אין איך לתקן את זה עכשיו. חילופים אחרים? לא, הייתי צריך לדרוש יותר. לא מרוצה מהשחקנים שנכנסו היום. שאפי היה מצוין בחצי הראשון, בחצי השני הוא התעייף. כשגיאגון נכנס רציתי לאזן את הצד הזה. אנחנו מאוכזבים".

על המחצית השנייה: "מכבי שיחקו עם כדורים ארוכים שיצרו יתרון מספרי עלינו. החילופים היו צריכים לתת לנו את הפתרונות האלה וזה לא בא לידי ביטוי, נתקן ונלמד. העונה גמורה? יש עוד 6 משחקים. לא אתחיל לפזר פה קלישאות, אבל הפער לא פשוט ממכבי חיפה. כל שחקן יצטרך להוכיח את עצמו להיות בעונה הבאה בסגל של הפועל באר שבע. עונה מאכזבת? זכינו באלוף האלופים, אבל כן".

על החילופים: "רמזי עבר ניתוח ומאוד רוצה לחזור לעצמו. לוקח לו קצת זמן, יש גם רמאדן שזה לא פשוט. לאט לאט נבנה לו את הדקות. אני מדבר על גישה, לא על יכולת. חטואל פצוע כבר 4 חודשים והוא עושה הכול כדי להיות זמין עבורנו".

ברדה על החלק ההתקפי של הקבוצה: "אנחנו נמצאים בכמות הבקעת שערים של הטופ 3. כמובן שהייתי רוצה יותר שערים, יותר שחקנים עם מספרים דו ספרתיים. אנחנו שם, זה לא מספיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
השופט איתן שמואלביץ' עם איתן טיבי שחקן הפועל באר שבע, פארפה גיאגון שחקן מכבי תל אביב על הדשא. קובי אליהו
לא מתעסקים בהחלטת שמואלביץ' בסיום. טיבי פונה לשופט לאחר השריקה/קובי אליהו

רותם חטואל לאחר המשחק: "זה אכזרי. התחושות לא טובות, הפסד בעוד משחק לקבוצה שמתמודדת איתנו על התואר הזה. מצטער בשביל הקהל שבא ותומך בכל משחק".

על הפציעה שלו: "אני סוחב פציעה קשה בשרירי הבטן כבר 4 חודשים. אני לא מצליח להתאושש ממנה, משחק עם זריקות וכדורים בשביל הקבוצה. לא יכול לעצור במאני טיים. מנסה כמה שיותר לסחוב את זה עד סוף השנה, בסוף העונה אחליט לגבי ניתוח. מקווה לעצמי לעבוד כמה שיותר קשה".

על סיום העונה: "יש עוד 6 משחקים. נעשה הכל בשביל הקהל והמועדון. אני מאמין שיש עוד סיכוי. אם לא הייתי מאמין לא הייתי שחקן כדורגל. פנדל? לא משנה אם היה או לא היה, נשרק והם ניצחו".

המחזור ה-31 בפלייאוף העליון:

שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מכבי חיפה
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד

ראשון, 20:30: מכבי נתניה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully