וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה משלים עם המקום השני, אבל גם שולח מסר לשחקניו

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 6:53

המחליפים לא הביאו שינוי, החיסרון של ויטור המחיש את התלות בו, והפועל באר שבע אומנם מבינה שאבד הסיכוי לאליפות אבל ברדה הבהיר לחניכיו: תוכיחו לי שאתם שווים להישאר כאן בעונה הבאה. תקרית הדגל והשריפה תיחקר: "נמנע אסון גדול"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

הפועל באר שבע קרובה להרים ידיים במירוץ האליפות, אחרי המשחק אמש למכבי תל אביב, שהסתיים בהפסד ביתי 2:1. במועדון מאוכזבים מאוד מההופעה של השחקנים אמש ברגע האמת והבוקר ההפרש הוא 8 נקודות ממכבי חיפה, מה שסוגר כמעט בוודאות את הסיפור. כשיש עוד 18 נקודות בקופה, ספק רב אם אפשר בכלל לפנטז על מחיקת פער כל כך גדול. "ברגע הכי חשוב של העונה, נתנו את אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה", סיכם גורם במועדון אחרי המשחק. "אי אפשר היה לנפק הופעה כזו במאני טיים. אצלנו בבית במשחק שמשאיר אותנו במירוץ, אי אפשר היה להציג כזו יכולת, בטח במחצית השנייה".

המאמן אליניב ברדה היה מאוד כעוס בסיום המשחק, בעיקר על השחקנים שנכנסו כמחליפים ולא הביאו לשינוי שהוא קיווה לראות במחצית השנייה. ברדה הודה שהיציאה של מיגל ויטור בחילוף מוקדם, כפי שהיה גם בבלומפילד במשחק האחרון בין שתי הקבוצות, פגעה מאוד בחוסן של הקבוצה. שחקן בהפועל באר שבע הודה אמש: "עם מיגל ובלי מיגל אלה שתי קבוצות שונות. הפועל באר שבע תלויה בויטור מאוד. כשהוא לא על המגרש, כל השחקנים נראים פחות טוב וכשהוא הוחלף בהפסקה ראו את ההשפעה על המשחק שלנו".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"נרצה לסיים במקום השני ולכן לא בטוח שזה הזמן הנכון לשלב שחקנים צעירים דווקא עכשיו". ברדה/קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
ככה נראים במשחק כל כך חשוב? באר שבע/קובי אליהו

ברדה נשאל בפתיחת מסיבת העיתונאים אמש באיצטדיון, על מה יש לשחקניו להילחם עכשיו והשיב מייד תוך כדי זה שהוא שולח מסר חד וברור: "השחקנים יצטרכו להוכיח את עצמם עד סוף העונה כדי שנחליט מי ראוי להיות בהפועל באר שבע ומי לא".

ברדה לא ברח מאחריות ולא הפיל את התיק על השחקנים. בחמישה מפגשים מתוך שישה מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב, הפועל באר שבע הפסידה וזה משהו שהוא יצטרך לקחת איתו כחבילה לצמד המשחקים שעוד נותרו מול השתיים בהמשך הפלייאוף העליון וגם כמובן לעונה הבאה. "אני צריך להוציא מהסגל הזה יותר", אמר ברדה ביושר וגם הוסיף משפט שאולי המחיש, שהוא כבר פחות מאמין שאפשר עוד לזכות באליפות. "נרצה לסיים במקום השני ולכן לא בטוח שזה הזמן הנכון לשלב שחקנים צעירים דווקא עכשיו".

קהל הפועל באר שבע. קובי אליהו
גם המשטרה תחקור. אוהדי באר שבע/קובי אליהו

אירוע הפתיחה של המשחק עם האבוקות שנפתחו ביציע הדרומי ודגל הפריסה שהתלקח, יתוחקר על ידי המועדון ועל ידי גורמי המשטרה. גם שופט המשחק איתן שמואלביץ' יציין זאת בדו"ח והמועדון יעמוד לדין. "אסון כבד נמנע", אמרו בהפועל באר שבע. "כלל הגורמים יסיקו מסקנות מהאירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully