וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הופעה מקסימלית של אדלר ובר נתן ב-VAR. דוגמה לעבודה מדויקת"

5.4.2023 / 9:00

באיגוד השופטים מחמיאים לשופטי המסך שקיבלו החלטות נכונות ומכריעות במשחק של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה ובמשחק של באר שבע: "כך צריך לסיים משחקים"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

סיפוק גדול באיגוד השופטים מהעבודה של שני שופטי ה-VAR זיו אדלר ודניאל בר נתן במשחקים אמש (רביעי) בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ובין הפועל באר שבע למ.ס. אשדוד. בוועדה המקצועית של איגוד השופטים בחנו כבר אמש את כל האירועים שבמחלוקת והמשיכו גם הבוקר והמסקנה היא ששני שופטי המסך המשיכו את העבודה המצויינת שלהם העונה וקראו להתערבויות נכונות.

אדלר זכה לשבחים על הקריאה שלו לבטל את הפנדל ששרק רועי ריינשרייבר לטובת צ'רון שרי בעבירה שזיהה כביכול שנעשתה על ידי אייל גולסה. אדלר זיהה כי שרי דורך על גולסה ואין מקום לבעיטת עונשין וריינשרייבר שנקרא למסך קיבל את ההמלצה וביטל את ההחלטה שלו. כמו כן מרוצים באיגוד מההחלטה לאשר את השער של ג'ורג'ה יובאנוביץ' ולא להתערב לאחר שגם לא היה נבדל במהלך וגם לא היתה נגיעת יד של חלוץ מכבי תל אביב לפני שהבקיע.

באשר לטענה כי עבדולאי סק ביצע עבירה של יובאנוביץ', גם האירוע הזה נבדק ונמצא כי צדק ריינשרייבר שלא שרק לעבירה וצדק אדלר כשגיבה אותו.

השופט רועי ריינשרייבר. אריאל שלום
יצאו בשלום. ריינשרייבר/אריאל שלום

משחקי יום שלישי בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במשחק בין הפועל באר שבע למ.ס. אשדוד זיהה דניאל בר נתן נגיעת יד של דור מיכה לפני השער שכבש וקרא לגל לייבוביץ' לבטל את השער. זו היתה החלטה טובה של שופט המסך שפרש בסוף העונה שעברה ונחשב כעת ביחד עם אדלר לצמד שופטי הואר הבכירים באיגוד. בר נתן גם זיהה פנדל לטובת הפועל באר שבע שלא נשרק וקרא ללייבוביץ' כדי לתקן וגם זו היתה החלטה טובה.

באיגוד לא רק שיצאו מרוצים מהעבודה של הואר, הסיפוק היה גם על המהירות שבה נעשו הדברים. "זו היתה הופעה מקסימלית של אדלר ובר נתן. כך צריך לסיים משחקים. דוגמה לעבודה אופטימלית", אמרו הבוקר גורמים באיגוד.

אחרי המחמאות, נקבע שיגאל פריד ישפוט את המשחק בין מכבי חיפה למכבי נתניה (דניאל בר נתן על ה-VAR), ואיתן שמואלביץ' ינהל את המשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב (זיו אדלר יהיה שופט המסך). דקל צינו ישפוט במשחק בין אשדוד להפועל ירושלים.

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון:

מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים (שבת, 17:30)
מכבי חיפה - מכבי נתניה (שבת, 20:00)
הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (שני, 20:30)

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully