וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאוכזבת וטוענת שקופחה: "ה-VAR לקח לנו שתי נקודות"

5.4.2023 / 8:25

הירוקים יסגרו 12 שנה ללא ניצחון בבלומפילד על מכבי ת"א, אך במועדון טוענים שהיו משלימים מהפך אילולא התערבות שופטי המסך שלטענתם פספסו את השימוש של יובאנוביץ' וגולסה בידיים. ומה לגבי מאבק האליפות? שחקנים הבהירו: "רחוק מלהיגמר, באר שבע התקרבה"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

אכזבה במכבי חיפה אחרי משחק נוסף באצטדיון בלומפילד נגד מכבי תל אביב ממנו שבה הקבוצה ללא ניצחון. מאז מאי 2011 לא ניצחו הירוקים את מכבי תל אביב בבלומפילד וביומיים האחרונים שוחחו במועדון על כך שצריך סוף-סוף להגיע לשם ולצאת עם ניצחון, אבל הזדמנות נוספת תהיה להם רק בעונה הבאה, אחרי 12 שנה שלא עשו זאת.

מכבי חיפה שוב לא הופיעה למחצית הראשונה והחשש הגדול היה שהקבוצה בדרך לעוד הפסד. במחצית בכר פנה לשחקניו ואמר להם "גם אם נפסיד, לפחות בואו נשחק את המשחק שלנו ונחזור לעצמנו", ואכן הירוקים במחצית השנייה חזרו לעצמם והשיגו שוויון מוצדק בדקות הסיום. "זו נקודה חשובה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל ברור שיש אכזבה, כי בשורה התחתונה באר שבע צימקו מאיתנו את הפער".

שחקני מכבי חיפה, עבדולאי סק, פרנזי פיירו. אריאל שלום
"בלם אדיר, כזה שקשה להביא לליגה כמו ישראל". סק/אריאל שלום

הירוקים זעמו אתמול על שופטי ה-VAR וטענו שהם קופחו ושאיבדו שתי נקודות יקרות בעקבות החלטות שופטי המסך. הטענה היא שהשער של ג'ורג'יה יובאנוביץ' הובקע לאחר שהחלוץ נעזר בידו להשתלט על הכדור וכן שבפנדל שבוטל על ידי ה-VAR הסתכלו רק על הרגליים, אך פספסו את היד של אייל גולסה שמחזיקה את הרגל של צ'ארון שרי מאחור. "הוואר לקח לנו שתי נקודות יקרות", קבעו במועדון.

מי שזכה שוב למחמאות גדולות היה כמובן עבדולאי סק שכבש את שער השיוויון, אך חשוב מכך שוב הציג משחק הגנה משובח. גם דילן בטובינסיקה ורמי גרשון זכו למחמאות "מה כבר לא אמרנו על סק", סיפר גורם במועדון "הוא פשוט בלם אדיר, כזה שקשה להביא לליגה כמו ישראל. נקווה שהוא יהיה עוד הרבה שנים במכבי חיפה". הבלם, אגב, ייעדר נגד הפועל ירושלים מכיוון שצבר אתמול את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה.

עוד בוואלה!

בחיפה טענו: אוהד מכבי תל אביב ירק על חזיזה. בכר: "הבצורת יושבת בראש"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה, מול שחקן מכבי תל אביב, אבי ריקן. אריאל שלום
תוכנן לשחק 30 דקות, אבל עלה עוד קודם. חזיזה/אריאל שלום

גם המחליפים זכו למחמאות גדולות, בייחוד שיבחו את דולב חזיזה שנכנס במחצית. הקשר תוכנן לשחק במקסימום 30 דקות בשל עומס רב שיש עליו לאחרונה, אבל בשל הסיטואציה עלה למגרש בתחילת המחצית והיה מהגורמים הבולטים לשינוי. גם דין דוד זכה לשבחים ובמועדון הביעו שביעות רצון מיכולתו, למרות שלא כבש.

כעת הירוקים ישחקו ביום שבת נגד מכבי נתניה ויקוו לנצח כדי להלחיץ את הפועל באר שבע לפני משחקה מול מכבי תל אביב. "מאבק האליפות רחוק מלהיגמר, אמרנו את זה אחרי המשחק מול באר שבע ובטח שאנחנו אומרים את זה עכשיו", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו להוריד רגל מהגז, מה שחשוב עכשיו זה נתניה, אסור לנו לאבד נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully