וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה טענו: אוהד מכבי תל אביב ירק על חזיזה. בכר: "הבצורת יושבת בראש"

4.4.2023 / 22:40

במכבי חיפה התלוננו על פגיעה מצד אחד האוהדים, המאמן: "במחצית השנייה הימרנו וזה שחרר את השחקנים. יכולנו גם לנצח"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

מכבי חיפה צלחה את השבוע הקשה שלה ויצאה לחג הפסח עם יתרון חמש נקודות בפסגה. האלופה לא ניצחה את מכבי תל אביב בבלומפילד מאז מאי 2011 וגם הערב (שלישי) הייתה קרובה להפסד, אבל עבדולאי סק הציל אותה וקבע 1:1 דרמטי בדקה ה-87, אחרי שער של ג'ורג'ה יובאנוביץ' בדקה ה-40. עומר אצילי שוב לא הצליח לכבוש לראשונה מול האקסית, אבל רשם בישול מספר 10 והשלים דאבל-דאבל זו העונה השנייה ברציפות.

כעת מכבי חיפה עם יתרון של חמש נקודות בפסגה על פני הפועל באר שבע ו-10 על פני מכבי תל אביב, שתגיע לטרנר ביום שני. הירוקים יארחו במוצאי השבת את מכבי נתניה.

בסיום טענו בחיפה כי אחד מאוהדי מכבי תל אביב ירק על דולב חזיזה בעת הירידה לחדר ההלבשה.

ברק בכר סיכם: "כשאני לא מנצח אני לא מרוצה. הייתה מחצית ראשונה לא טובה שלנו, שוב לא הסתדרנו עם הלחץ ולא הצלחנו לשחק את המשחק שלנו. במחצית השנייה הימרנו וזה שחרר את השחקנים. אני מאמין שאם היינו משיגים שער שוויון יותר מוקדם יכולנו גם לנצח. השער היה באוויר והיה יכול להגיע הרבה יותר מוקדם. התוצאה לא רעה, אבל אני לא יכול להיות מרוצה".

עוד אמר: "החוכמה היא לא להתפרק, לייצר דומיננטיות, להאמין שאפשר לחזור. זה מה שעשינו במחצית השנייה. באנו במומנטום טוב, רצינו להרים את הרמה והיכולת ועשינו את זה רק במחצית אחת. המסר במחצית היה שהגיע הזמן שנהיה אנחנו ונשחק את המשחק שלנו".

על הספסול של חזיזה אמר בכר: "דולב היה עמוס מאוד. הוא חזר מהנבחרת וסיים מותש את המשחק האחרון. רצינו לחזק את האמצע יש גבול לכמה אתה יכול לשחק התקפי נגד מכבי תל אביב, אבל דווקא כששיחקנו התקפי במחצית השנייה היינו יותר טובים".

על כך שמכבי חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב בבלומפילד מאז 2011 אמר בכר: "גם אני אישית לא הצלחתי לעשות את זה שלוש שנים, זה מתסכל, זה יושב בראש, זה מציק, אבל זה לא צריך להיות העניין. העניין הוא להסתכל על עונה שלמה".

עוד בוואלה!

מופעי מחצית: מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אריאל שלום
"שוב לא הסתדרנו עם הלחץ". ברק בכר/אריאל שלום

דולב חזיזה שנכנס כמחליף בדקה ה-46 אמר: "מאז שדין דוד ואני נכנסו שינינו את המשחק ואת הרוח. כאב לי מאוד לשבת על הספסל ולראות שלא שיחקנו כמו שרצינו. במחצית השנייה הייתה שליטה אבסולוטית שלנו, הגענו להרבה מאוד מצבים והגיע לנו לכבוש. בשלב כזה של העונה לא צריכים להיות כאלו פערי רמות בין המחציות. אם היו אומרים לי במחצית שנחזור ככה ונשווה, הייתי קונה".

על הספסול שלו אמר: "זו החלטה מקצועית של המאמן, אבל היה משקל גם לנבחרת והמשחק הקודם. עשיתי הרבה ספרינטים, רצתי הרבה ויש צוות פיזיולוגי - והוחלט שאני אתחיל על הספסל. לפעמים צריך להכניס הרבה אופי והרבה מרץ וזה מה שעשיתי".

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה. אריאל שלום
"כאב לשבת על הספסל". דולב חזיזה/אריאל שלום

משחקי המחזור ה-30:

שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
שבת, 20:00: מכבי חיפה - מכבי נתניה
שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully