וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "בכל תהליך יש תקופות פחות טובות". מצוקת בלמים לאריה

מאמן מכבי נתניה אופטימי לקראת הפועל ירושלים (ג', 19:45 בספורט1) למרות שלושה הפסדים רצופים. שלמה, אזולאי וזלאטנוביץ' צפויים לפתוח, אברהם בספק. יאו יעלה במרכז ההגנה, גם רביבו ונידם בתמונת ההרכב אצל האורחת

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:0/ספורט1

מכבי נתניה

היהלומים ינסו לצאת מהמשבר הקטן אליו נקלעו בעקבות שלושה הפסדים רצופים וארבעה משחקים ללא ניצחון. המאמן רן קוז'וך יחסר את בוריס אנו המוצהב וצפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, גם בשביל לחלק עומסים וגם בעקבות אכזבתו מהיכולת של חלק מהשחקנים.

הבלם רז שלמה ישוב ל-11 אחרי שריצה עונש הרחקה, משמע שעומרי גנדלמן יחזור לקישור ובמקום אנו אמור לפתוח איתן אזולאי בעמדת הקשר האחורי, כאשר גם איגור זלאטנוביץ' צפוי לשוב להרכב על חשבונו של סטניסלב בילנקי, אחרי שלא פתח בהפסד למ.ס. אשדוד. הקפטן אביב אברהם סוחב פציעה וטרם התברר אם יעמוד לרשות מכבי נתניה, כשייתכן כי הוא יקבל מנוחה נוספת.

"ההכנות למשחק רגילות, לצד ההבנה שנצטרך להעלות את הרמה", אמר קוז'וך לקראת המשחק. "היינו טובים בהרבה דקות נגד אשדוד, אבל אם הרמה שלנו תהיה כל כך נמוכה כמו בפתיחה, אנחנו נשלם מחיר גדול, בטח בפלייאוף העליון וזה המסר. בסופו של דבר יש בעונה תקופות יותר טובות ותקופות פחות טובות, דיברתי על זה כבר שיש פה תהליך מצוין, תהליך של התקדמות וגם בתהליך כזה יש תקופות פחות טובות, ואנחנו נדע איך לצאת מזה".

איגור זלאטנוביץ', שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זלאטנוביץ' אמור לחזור להרכב מכבי נתניה/ברני ארדוב

הפועל ירושלים

שלושה הפסדים רצופים ספגו האדומים-שחורים והם יקוו לעצור את הרצף השלילי מול היהלומים, אותם כבר ניצחו העונה בנתניה בסיבוב הראשון של העונה. בהפועל ירושלים מאמינים ביכולתם לנצח בנתניה פעם נוספת ולקחת נקודות ראשונות בפלייאוף העליון, בתקווה להמשיך להיאבק על המקום הרביעי בליגה בו היו במשך תקופה לא מבוטלת.

עם זאת, המאמן זיו אריה יחסר את עמית גלזר שהורחק מול מכבי תל אביב וגם נועם מלמוד עדיין נעדר כתוצאה מההליך הרפואי שעבר ובעקבות מצוקת הבלמים הכוונה היא להסיט למרכז ההגנה את אלוז' יאו, כך שעומר אגבדיש יעלה באגף ימין ובצד שמאל מתוכנן לשחק רוי רביבו. לקישור ישוב נדב נידם ומי שצפוי לרדת לספסל זהו ג'ורדן בוטאקה, כך שאופק ביטון יעלה לחלק הקדמי לצד גיא בדש ו-וויליאם טוגי.

לקראת המשחק אמר אריה: "צלחנו להיות דומיננטיים לאורך דקות ארוכות מול מכבי תל אביב, אבל בסופו של דבר עשינו שטויות, הפסדנו ולא הבקענו אז ברור שאנחנו מאוכזבים. מכבי נתניה זו קבוצה נהדרת שעושה עונה נהדרת, אבל אנחנו נגיע כדי לנצח בשיטה שלנו. חיסורים בהגנה? יש לנו שחקנים מעולים בסגל ומי שישחק יעשה את העבודה כמו שצריך".

גיא בדש הוסיף: "יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק נגד מכבי תל אביב, אין ספק שהשער המוקדם שינה את כל מה שעבדנו עליו ונדרשנו להתחיל מנקודת מוצא לא רגילה. יש לנו דרך ושיטה ברורה ואנחנו נבוא מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלוז' יאו שחקן הפועל ירושלים בחימום. דני מרון
יעלה לצד באצ'ו במרכז ההגנה. יאו/דני מרון

טריוויה

* 10 מפגשים היו בין הקבוצות בכל המסגרות בעשור האחרון, וכולם הוכרעו. מכבי נתניה ניצחה שש פעמים ואילו הפועל ירושלים ארבע פעמים, כולל שלושה ניצחונות חוץ זהים של 0:2 (בלאומית במאי 2017, בגביע הטוטו באוגוסט 2021 ובסיבוב הראשון העונה).

* מכבי נתניה סופרת שלושה הפסדים רצופים. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז חמשת ההפסדים בספטמבר-נובמבר 2019.

* גם הפועל ירושלים ברצף של שלושה הפסדים. בשני המקרים הקודמים בהם היה לה רצף כזה מאז העלייה לליגת העל, היא קטעה אותו במשחק הרביעי.

* הירושלמים כבשו בכל 10 מחזורי הפתיחה, אבל מאז לא הצליחו למצוא את הרשת במחצית מהמשחקים (9 מ-18).

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: נתניה
קהל: 3484

משחקי המחזור ה-29 בפלייאוף העליון:

שלישי, 19:45: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט1)
שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד (ספורט2)
שלישי, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully