וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בנתניה: "משהו לא טוב קורה. קשה לנצח כשנותנים כאלה מתנות"

בקבוצה סופרים 3 הפסדים רצופים אחרי ה-3:2 באשדוד: "כשסוטים מהדרך, זאת התוצאה". אביב אברהם בספק להפועל ירושלים ומכבי חיפה

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 2:3 על מכבי נתניה/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי נתניה אחרי ההפסד אתמול (שבת) 3:2 למ.ס. אשדוד. עבור נתניה מדובר בהפסד שלישי ברציפות ומשחק רביעי רצוף ללא ניצחון ואין ספק שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה, דווקא בישורת הסופית של הליגה ולקראת משחק חצי גמר גביע המדינה שיערך בעוד חודש. בעקבות ההפסד איבדה נתניה את המקום הרביעי, אותו שמו במועדון למטרה בסיום הפלייאוף העליון, בנוסף כמובן לניסיון ללכת עד הסוף בגביע.

בקבוצה התאכזבו אמש בעיקר ממשחק ההגנה ומכך שהקבוצה פתחה את המשחק בפיגור של 2:0 כבר אחרי ארבע דקות, תוך שאשדוד מנצלת רפיון וחוסר ריכוז בחולייה האחורית של היהלומים. "קשה מאוד לחזור למשחק אחרי שאתה נותן ליריב שלך שתי מתנות כבר בדקה הרביעית", אמרו בקבוצה. "משהו לא טוב קורה לנו במשחקים האחרונים ונצטרך לחזור לדרך שהביאה אותנו לפלייאוף העליון, כי כשאנחנו זזים מהדרך שלנו ומהעקרונות משחק שלנו, זאת התוצאה".

שבת בליגת העל

איגור זלטאנוביץ' מכבי נתניה לצד יואב ג'רפי מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
תקועים. זלטאנוביץ' אתמול/לירון מולדובן

ביום שלישי הקרוב תארח נתניה את הפועל ירושלים ומי שישוב להרכב הוא הבלם רז שלמה, שלא שיחק אמש בגלל צבירת כרטיסים צהובים. גם החלוץ איגור זלטאנוביץ' שנכנס אמש כמחליף, צפוי לשוב להרכב. אביב אברהם שנפצע אתמול והוחלף עוד במחצית הראשונה, נמצא בספק גדול למשחק נגד הפועל ירושלים בשלישי ובכל מקרה יחמיץ את מכבי חיפה בשבת הקרובה בגלל חמישה כרטיסים צהובים (כמו גם יובל שדה).

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון (יום שלישי)

מכבי נתניה - הפועל ירושלים
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד
מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully