וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך להתעסק במאבק האליפות": מכבי חיפה מצפה לפוקוס מבכר

30.3.2023 / 11:23

במועדון לא רוצים לדון בהצעה מהכוכב האדום למאמן ("בטוחים שגם ברק ועוזריו מבינים את זה"), אך מבינים מה צפוי להם אם יעזוב: "ידענו כבר תקופה ארוכה שהוא רוצה להתקדם"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

באופן מתבקש, הדיווחים בנוגע לברק בכר וההצעה שקיבל מהכוכב האדום בלגרד אפפו אתמול (רביעי) את מכבי חיפה, אבל הבוקר הבהירו במועדון מהכרמל כי הם מצפים מהמאמן וצוותו לא להתעסק יותר בנושא עד לסיום העונה, כשהציפייה היא כמובן להגיע לקו הסיום עם תואר אליפות שלישי ברציפות. "בשלב זה, מה שמעניין אותנו זו אליפות ולא עתיד המאמן", אמרו גורמים במכבי חיפה, "אנחנו בטוחים שגם ברק ועוזריו מבינים את זה".

חדשות מכבי חיפה

"אם ברק בכר יעזוב, קרסטאיץ' מועמד למכבי חיפה"
אותו מחזור, אותו מקום, אותן קבוצות: אוראל גרינפלד יעשה תיקון?
עלי מוחמד ערך אימון מלא, גולדברג עדיין בספק גדול לבאר שבע

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
מרוכזים במאבק האליפות. מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

הירוקים ממשיכים לטעון כי עד כה לא התקבלה פנייה רשמית מהכוכב האדום, אך גם הם מודעים להצעה המאוד גבוהה שהסרבים השיגו לבכר, הכוללת תקציב של חצי מיליון יורו לבניית הצוות המקצועי כפי שנכתב כאן אתמול, כך שבחיפה מעריכים כי אם המאמן אכן יעזוב הוא יצרף אליו את גיא צרפתי, גיא ויזינגר ודרור שמשון וזה ייאלץ את המועדון להרכב מחדש את הצוות שיקיף את המאמן הבא.

"ידענו כבר תקופה ארוכה שברק רוצה להתקדם", הודה גורם אחר במכבי חיפה, "אבל כרגע מה שבאמת צריך להתעסק איתו זה מאבק האליפות. אחרי שנסיים אותו, נדון בעתידו של ברק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully