וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הכוכב האדום לברק בכר: מיליון יורו לעונה בחוזה לשנתיים

29.3.2023 / 17:24

הסרבים קיבלו מסרים שיוכלו להשיג את שחרורו של המאמן ממכבי חיפה תמורת סכום סמלי, והציעו שכר גבוה במיוחד. במסגרת ההסכם יוקצב חצי מיליון יורו להרכבת צוות אימון

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

המון רעשים נשמעו במכבי חיפה מהבוקר (רביעי) בעקבות התעניינותה של הכוכב האדום בלגרד בברק בכר. לוואלה! ספורט נודע כי ההצעה שהניחה אלופת סרביה בפני מאמן הירוקים כוללת חוזה לשנתיים בשכר של כמיליון יורו לעונה.

בנוסף, בשל הרצון העז של בכר להקיף את עצמו בצוות אימון שהוא מכיר בכל קבוצה שאליה יילך, האדומים-לבנים הבטיחו לו תקציב עונתי של חצי מיליון יורו עבור עוזרי מאמן, מאמן כושר ומאמן שוערים, כשלא מן הנמנע שאם בכר ייענה בחיוב להצעה בסופו של דבר, הוא יציע לגיא צרפתי, דרור שמשון וגיא ויזינגר, אנשי הצוות שלו במכבי חיפה, להצטרף אליו בכוכב האדום.

עוד כדורגל ישראלי

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם עוזרו גיא צרפתי. מאור אלקסלסי
יצטרף אליו בסרביה? גיא צרפתי לצד ברק בכר/מאור אלקסלסי

בשלב זה עוד לא הושג סיכום בין המועדון מהבלקן למאמן בן ה-43, מה גם שטרם נעשתה פנייה רשמית למכבי חיפה, אולם על פי המסרים משוכנעים גורמים סרביים המעורים בפרטים כי תמורת סכום סמלי תוכל הכוכב האדום לקבל מאלופת ישראל את שחרורו של בכר. הנשיא יעקב שחר ידוע כמי שלא עומד בדרכם של מאמנים שיכולים להתקדם משמעותית מבחינה כלכלית, כך שהשכר הגבוה שהוצע לבכר עשוי לטרוף את הקלפים.

במכבי חיפה הבהירו שלא יעסקו בעניין, במיוחד בתקופה הקרובה, וכולם ממוקדים בשבוע הגורלי שמצפה לקבוצה עם משחקים מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully