וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ברק בכר יעזוב, קרסטאיץ' מועמד למכבי חיפה"

29.3.2023 / 15:06

לפי גורם בכדורגל הסרבי, אקס מכבי תל אביב ומאמן נבחרת בולגריה כיום מוערך מאוד על ידי גורמים בהנהלת חיפה, ושמו יוצג בפני המנהל המקצועי כמועמד. ההחלטה הסופית בכל מקרה תהיה של אלברמן

מערכת וואלה!

האם מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב לשעבר ונבחרת בולגריה כיום, יחזור לכדורגל הישראלי? אחרי הידיעות על ההתעניינות של הכוכב האדום בלגרד בברק בכר, גורמים בכדורגל הסרבי טענו בפני וואלה! ספורט שאם בכר אכן יעזוב את הירוקים, אחד המועמדים העיקריים לרשת את מקומו הוא קראסטיץ'.

המאמן שוחח בשיחות חבריות בשנה האחרונה עם גורמים בכירים במכבי חיפה ולפי אותו גורם סרבי, במקרה שחיפה תחפש מאמן, קרסטאיץ' צפוי להיות גבוה ברשימת המועמדים. לפי אותו גורם, בהנהלת חיפה יעמידו בפני ההנהלה המקצועית את שמו של המאמן כמועמד.

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ממכבי תל אביב ליריבה הגדולה? קרסטאיץ'/אריאל שלום

זה לא סוד שהמאמן מיודד עם שחקן העבר של הירוקים ג'ובאני רוסו, אך כאמור לפי אותם גורמים רוסו הוא לא הגורם היחיד בחיפה שמעריך מאוד את המאמן הסרבי.

בכל מקרה, אם וכאשר בכר יעזוב, ההחלטה לגבי זהות המאמן הבא תהיה של המנהל המקצועי גל אלברמן, שיצטרך לבחור הן מתוך מועמדים שיציב בעצמו והן מתוך מועמדים שיוצעו לו.

אגב, בולגריה של קרסטאיץ' פתחה רע מאוד את קמפיין מוקדמות היורו שלה עם הפסד ביתי 1:0 למונטנגרו ולפני יומיים הובסה 3:0 בחוץ אצל הונגריה. ביוני מצפים לבולגרים משחקים נגד ליטא ולאחר מכן מול סרביה החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully