וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום מעוניינת בברק בכר, נציגיה נחתו בארץ וקיימו שיחות

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 13:38

מאמן מכבי חיפה על הכוונת של הקבוצה אותה הדיח במוקדמות ליגת האלופות, חברי הנהלה הגיעו מבלגרד כדי לשוחח עם נציגו ישירות. הירוקים הבהירו שמבחינתם הוא ממשיך בעונה הבאה בהתאם לחוזהו: "אף אחד לא פנה אלינו, גם לא ברק"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

אלופת סרביה, הכוכב האדום בלגרד, מעוניינת במאמנה של מכבי חיפה ברק בכר לעונה הבאה. אנשי המועדון הבהירו לנציגיו של בכר שהם מעוניינים מאוד להחתים את המאמן, שכזכור הדיח אותם ביחד עם האלופה הישראלית במוקדמות ליגת האלופות בתחילת העונה.

יתרה מכך, זבדן טראזיץ' ומיטר מרקלה, חברי הנהלת הכוכב האדום, הגיעו ארצה כדי לנסות לקדם מגעים עם ברק בכר ונציגו. לפי גורם סרבי בכוכב האדום נחושים לעשות הכל כדי לצרף את בכר ולכן גם הגיעו לארץ כדי לקיים שיחות ישירות ואולי לקדם את מעברו בעונה הבאה. עם זאת, יש לציין שחברי ההנהלה מטעם הכוכב האדום גם שוחחו עם סוכני שחקנים שונים ובחנו אפשרויות בכל הנוגע לשחקנים שהקבוצה סימנה כמועמדים פוטנציאליים לחיזוק הסגל.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מחזיק בחוזה לעונה נוספת. בכר/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה עדיין לא קיבלה פנייה רשמית מהכוכב האדום, אבל נציגים של המועדון הגיעו לישראל כדי לנסות לקדם עסקה. גורמים במועדון אמרו שמבחינתם בכר, שחתום על חוזה בעונה הבאה, ממשיך. יחד עם זאת, הצעה של הסרבים ובקשה של המאמן לעזוב, עשויה להוביל לפרידה אחרי שלוש עונות מוצלחות.

גורם בכיר במועדון אמר: "לא ברק ולא הסוכן פנו אלינו ואמרו שיש הצעה. זה לא סוד, אנחנו יודעים שיש כמה קבוצות שרוצות את ברק, אבל עד כה לא קבוצה ולא ברק בעצמו באו לדון על העניין".

הכוכב האדום בלגרד מוליכה את הטבלה בסרביה ב-18 הפרש על פני השנייה, באצ'קה טופולה ורק סנסציה ענקית תמנע זכייה נוספת שלה באליפות. בעונה הבאה אלופת סרביה תשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות בלי להשתתף במוקדמות, כלומר הכוכב האדום תהיה שם.

בכר בן ה-43 מונה למאמן מכבי חיפה בקיץ 2020 והצעיד אותה לשתי אליפויות, כשהירוקים מובילים כעת את הטבלה - אולי בדרך לצלחת שלישית ברציפות. בנוסף הוא העלה אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה אחרי 13 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully