וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברק בכר יהיה המאמן עם השכר הגבוה אי פעם בכדורגל הסרבי"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 10:39

בכוכב האדום כבר "חוגגים" את המינוי הצפוי של מאמן מכבי חיפה ש"הועדף על פני כמה מועמדים זרים אחרים": "ירוויח הרבה יותר מהמאמן הנוכחי"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

הכוכב האדום תשחק בעונה הבאה באופן אוטומטי בשלב הבתים של ליגת האלופות והמאמן האידיאלי להוביל אותה מבחינתה הוא ברק בכר, אותו מאמן שהדיח אותה בבושת פנים בשלב המוקדמות העונה עם מכבי חיפה. על פי התקשורת הסרבית לכוכב היו מספר מועמדים זרים לתפקיד, אבל ברק בכר הוא המאמן הנבחר שלה.

עוד בנושא

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בעונה הבאה בסרביה, ככל הנראה. ברק בכר/מאור אלקסלסי

על פי הדיווח ל"ברק בכר יש חוזה לעונה נוספת במכבי חיפה, אבל ההצעה שהוא קיבל פיתתה אותה והוא השתכנע גם בגלל העובדה שהכוכב תשחק בשלב הבתים בליגת האלופות", שם בכר שיחק העונה עם מכבי חיפה.

אתמול פרסמנו שבכר צפוי להרוויח מיליון יורו לעונה בחוזה לשנתיים ובסרביה טוענים שמדובר ב"חוזה האימון הכי גבוה בהיסטוריה של הכדורגל הסרבי". אם אכן בכר יחתום על החוזה הזה, הוא יעקוף את ולאדן מילוייביץ' שהרוויח 800 אלף יורו לעונה ואת דיאן סטנקוביץ' שהרוויח 600 אלף לעונה בלבד וזה הרבה יותר ממה שמרוויח מילוש מילוייביץ' המאמן הנוכחי של הקבוצה.

בכוכב האדום מתכוננים לבנות קבוצה חזקה מאוד בעונה הבאה שתייצג את סרביה בכבוד בבמה הבכירה ועל פי הדיווחים ישנם כמה שחקנים מבטיחים שכבר סגורים במועדון לעונה הבאה כמו פיטר אולאניקה מסלביה פראג ומרקו סטאמניץ' מקופנהגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully