וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד ערך אימון מלא, גולדברג עדיין בספק גדול לבאר שבע

28.3.2023 / 18:13

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק העונה בשבת נגד סגניתה, ספק אם הקשר יפתח על אף שהוא התאושש מהפציעה בעוד הבלם ינסה להתאמן כרגיל ביום חמישי. אזלו כל 2,800 הכרטיסים שהוקצו לאוהדים למשחק בבלומפילד נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

עלי מוחמד, קשר מכבי חיפה, ערך היום (שלישי) אימון מלא וההערכה בשורות האלופה שהוא יהיה בסגל למשחק מול הפועל באר שבע בשבת ב-20:00. בשלב זה עדיין לא ברור אם מוחמד יקבל את המקום בהרכב, שכן הוא רק חוזר מפציעה, אבל ייתכן שכחלק מחלוקת עומסים הוא יתחיל את המשחק על הספסל ולהרכב יחזור כעבור שלושה ימים, בשלישי הבא בבלומפילד נגד מכבי תל אביב.

לעומת מוחמד, שון גולדברג עדיין לא חזר לאימונים מלאים והוא נמצא בספק גדול למשחק. במכבי חיפה מקווים שגולדברג יהיה כשיר, אבל הוא ינסה לשוב לאימונים מלאים רק ביום חמישי והחלטה לגביו בכל מקרה תתקבל לאחר האימון המסכם ביום שישי. כזכור, גולדברג גם שוחרר ממשחקי הנבחרת בעקבות הפציעה שמקשה עליו בחודש האחרון.

שון גולדברג, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עדיין לא חזר לאימונים מלאים. שון גולדברג/אתר רשמי, מכבי חיפה

בעניין אחר, במכבי חיפה הודיעו שכל 2,800 הכרטיסים שהוקצו לאוהדיה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב נגמרו. כאמור, שלושה ימים לאחר המשחק מול הפועל באר שבע תצא חיפה למשחק חוץ בבלומפילד. היום נפתחה המכירה למשחק זה ובתוך כשעה אזלו כל הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully