וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית אלופת אירופה מחוץ ליורו: רק 1:1 לנבחרת הנוער נגד לטביה

ענאן חלאיילה (45) חילץ את אופיר חיים ושחקניו מפיגור מפתיע אחרי בעיטה של ליזונובס (28) שכבש את השער הראשון של נבחרתו בשלב העילית, אבל ישראל לא הצליחה להשלים מהפך בתנאי מזג אוויר סוערים ואיבדה את הכרטיס ליורו. הנערים הובסו והודחו

נבחרת הנוער נשארה מחוץ ליורו 2023 עד גיל 19. סגנית אלופת אירופה מהתחרות שנערכה לפני פחות משנה הייתה זקוקה לניצחון על לטביה כדי להבטיח את עלייתה גם ליורו שייערך בקיץ הקרוב במלטה, אולם הצליחה רק לחזור מפיגור ל-1:1 ובכך לא הצליחה לעקוף את פולין שסיימה בראש הבית אחרי שחזרה מפיגור כפול ל-2:2 מול סרביה במשחק שנערך במקביל.

אופיר חיים ושחקניו החלו בשבוע שעבר את שלב העילית שנערך בפולין עם 1:1 מול הנבחרת המארחת ובשבת גברו 1:3 על סרביה, אבל דווקא מול לטביה - שלא כבשה בכלל בשני משחקיה הקודמים - נקלעה לפיגור כפול ואמנם הצליחה להשוות עוד לפני המחצית, אבל לא השכילה להשלים מהפך ופספסה עלייה לאליפות אירופה נוספת ושנייה ברצף.

הקפטן תאי עבד, אחד השרידים מהגמר אשתקד, ניסה להוביל את הנבחרת לניצחון וזכה לסיוע משמעותי מענאן חלאיילה שהצטיין וגם היה מי שקבע שוויון בדקה ה-45, אבל ואלריז ליזונובס הלטבי הבקיע בדקה ה-28 את השער שסיבך את ישראל ולמעשה מנע ממנה עלייה לאליפות אירופה. המשחק התנהל לאורך המחצית השנייה בתנאי מזג אוויר קשים, כולל שלג כבד שירד לפרקים.

שחקני נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
איזו אכזבה. שחקני נבחרת הנוער היום בקרקרוב/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

האזינו לריאיון של אופיר חיים

בסיום אמר המאמן אופיר חיים: "הלחץ השפיע עלינו, אבל אין תירוצים כי זה משחק שהיינו צריכים לנצח. אנחנו נבחרת טובה יותר ועשינו את הכל כדי לשמח את כולם, רצינו מאוד לעלות שוב לאליפות אירופה והיה חסר לנו השפיץ של הנעל. חבל מאוד, הכי כואב לי זה שאם היינו מנצחים זה היה מספיק לנו אחרי כל החישובים שנעשו".

לא רק נבחרת הנוער איבדה את הכרטיס לאליפות אירופה, אלא גם נבחרת הנערים של גדי ברומר שהובסה 3:0 בידי סרביה במשחק בו כלל לא איימה על השער ופספסה גם כן הדמנות להעפיל ליורו עד גיל 17 שייערך בקיץ הקרוב בהונגריה.

עוד בוואלה!

תאי עבד הטריף את הכדורגל העיראקי: "תחזור לשורשים שלך"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שוויון שלא הספיק/מערכת וואלה, צילום מסך

מהלך המשחק

דקה 8: חלאיילה דהר לכיוון השער וניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, הכדור טס ליד הקורה והחוצה.

דקה 12: איזה פספוס! חלאילה מסר רוחב לעבד שהיתל בהגנה הלטבית ומצא את עצמו באחד על אחד בתוך רחבת החמש, אבל נעצר מקרוב על ידי השוער.

דקה 28: גול! 0:1 ללטביה. בניסיון הראשון שלה על השער, של הצליח להכניע את מליקה בבעיטה לפינה הרחוקה. ישראל מתרחקת מהיורו בשלב זה.

דקה 45: גול! ישראל חזרה ל-1:1. חצי דקה לפני תוספת הזמן, חלאיילה, קשר מכבי חיפה, חתך למרכז מאגף ימין, הניף את הרגל פעם נוספת והפעם ירה כדור שפגע בקורה ונעצר ברשת.

דקה 55: שלג החל לרדת בקרקוב ולהקשות על ישראל להפוך.

דקה 62: עבד בכדור עומק הציב את יונה בעמדה מצוינת, אבל האחרון לא מצא את המסגרת.

דקה 73: הלחץ הישראלי גובר והיה זה עבד שניסה להבקיע בעצמו, השוער הלטבי ירד מצוין והדף לקרן.

הרכב נבחרת הנוער: אופק מליקה, נועם בן הרוש, דניס קוליקוב, אור ישראלוב, עילי פיינגולד, רוי נאווי, עדי יונה, תאי עבד, ענאן חלאיילה, אריאל לוגסי, אחמד סלמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully