וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם סקאלוני יגיד שיהיו לנו כנפיים אם נקפוץ מהמרפסת, נלך לקפוץ"

דה פול תיאר את המהלך שעשה מאמן ארגנטינה עם די מריה בגמר המונדיאל ובעקבותיו הוא סומך עליו בעיניים עצומות, סיפר על הרוגע של מסי ועל המתנה הכי גדולה כאלוף עולם

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

שחקני נבחרת ארגנטינה ממשיכים ליהנות מכל רגע בסיבוב הניצחון הנוכחי שלהם, ולפני משחק הידידות מול קוראסאו התראיינו כמה מהם לתוכנית החדשה שיצרה ההתאחדות הארגנטינאית.

רודריגו דה פול סיפר למראיינת מורנה בלטראן על השינוי שעשה המאמן ליונל סקאלוני בגמר: "אנחל די מריה שיחק מיליון משחקים בצד ימין ופתאום סקאלוני אמר 'לא, הפעם אתה תהיה בצד שמאל כי זה הולך להיות המשחק שלך. וזה בדיוק מה שקרה. אז אם סקאלוני יגיד לנו שאם נקפוץ מהמרפסת יהיו לנו כנפיים, אנחנו נלך לשם ונקפוץ".

על ליאונל מסי אמר הקשר: "הוא תמיד מספק לנו נחמה. אני יודע שמבפנים הוא סבל הרבה בנבחרת ותמיד היה עליו לחץ רב, אבל מבחוץ הוא תמיד רגוע ומרגיע את כולנו".

על השמחה בארגנטינה לאחר הזכייה במונדיאל, אמר: "שאנשים מודים לך כל הזמן ומספרים שהענקת להם את הרגע המאושר בחייהם, זו המתנה הכי גדולה שיכולה להיות לאלוף עולם".

ליאונל מסי לצד רודריגו דה פול, שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל. רויטרס
תמיד מספק נחמה. ליאונל מסי עם רודריגו דה פול/רויטרס

עוד בנבחרת ארגנטינה

עוד בוואלה!

"מפזזת בשמלה חושפנית": אנטונלה מסי גנבה את ההצגה במסיבה עם נשות ארגנטינה

לכתבה המלאה

אלכסיס מקאליסטר אמר: "הגמר היה המשחק הכי טוב שלי. הייתי מדויק והיה לי הרבה שטח כי גריזמן שיחק בצד הזה ולא עשה יותר מדי הגנה. יחד עם די מריה, גרמנו בעיה גדולה למגן הימני שלהם. כדי לשחק עם מסי אתה צריך להיות מאוד אינטליגנטי, לעשות כל הזמן תנועה לשטח ולנסות לשחרר אותו כדי שלא יהיו סביבו כל כך הרבה שומרים כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully