וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאפו גומס פנה למכשפה כדי שתטיל כישוף על לו סלסו"

דיווח בארגנטינה: קשר הנבחרת פעל לעיכוב ההחלמה של חברו כדי לקבל זימון למונדיאל על חשבונו. האם זו הסיבה להיעדרותו מהחגיגות?

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

נבחרת ארגנטינה תערוך הלילה (בין חמישי לשישי) את משחקה הראשון כאלופת עולם ותארח למשחק ידידות את פנמה. הערב יוקדש כולו לחגיגות הזכייה של הנבחרת בגביע העולם בקטאר ויכלול הופעות רבות של זמרים מהמדינה, כאשר כל חברי הסגל מהזכייה יגיעו לחגיגות, פרט לאחד - פאפו גומס. תחילה דווח כי סביליה סירבה לשחרר את השחקן כדי שיתמקד בהחלמה מפציעה ממנה הוא סובל, אך בארגנטינה דיווחו על סיבה אחרת.

לטענת העיתונאי המקומי גונסאלו קרדוסו, לפני המונדיאל פנה גומס למכשפה כדי שתטיל כישוף ותעכב את קצבההחלמה של ג'ובאני לו סלסו מפציעה על מנת להיכלל בסגל על חשבונו. כזכור, קשרה של ויאריאל נלחם נגד השעון כדי להיות כשיר לטורניר, אך לצערו לא הצליח וצפה בחבריו מהצד בעוד גומס זומן וחזר מקטאר עם הגביע.

פאפו גומס שחקן נבחרת ארגנטינה. Marc Atkins, GettyImages
סקנדל בנבחרת. פאפו גומס/GettyImages, Marc Atkins

קרדוסו אף טען כי אחרי רבע הגמר מול הולנד גומס הודה בפני חבריו לנבחרת שביקש ממכשפה להעפיל את קסמיה כדי שתבטיח זכייה לארגנטינה במונדיאל. הוא כמובן לא סיפר להם על הבקשה בנוגע ללו סלסו, וכאשר שחקני הנבחרת גילו על כך הם דרשו לא להזמין אותו לחגיגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully