וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה הציעה עצמה לאירוח המונדיאליטו, גם קטאר עלתה כאופציה

המדינה הדרום-אמריקאית עשויה לנצל את סירוב אינדונזיה לארח את נבחרת ישראל כדי להיכנס לטורניר שאליו לא הצליחה להעפיל בדרך ספורטיבית

תקציר: מרוקו - ברזיל 1:2 (ידידות)/ספורט1

על רקע האפשרות שאליפות העולם עד גיל 20 לא תיערך באינדונזיה, בשל התנגדותה לאירוח נבחרת הנוער של ישראל בהיותה מדינה פרו-פלסטינית, התאחדות הכדורגל הארגנטינית (AFA) הציעה לארח את הטורניר במדינה שלה - כך דווח ב-"doble amarilla" הלילה (בין ראשון לשני).

כידוע, פוליטיקאים ונציגי תנועות האסלאם באינדונזיה, בעלת הקהילה המוסלמית הגדולה בעולם, מובילים מחאה נגד השתתפות נבחרת ישראל ב"מונדיאליטו", וגם עיראק ביקשה להימנע ממשחק נגד ישראל ולכן בוטלה הגרלת הטורניר שתוכננה ליום שישי הקרוב.

פיפ"א תצטרך למצוא פתרון בזק למקרה שאינדונזיה לא תסכים לארח את המשלחת הישראלית, ובארגנטינה קפצו על המציאה, שכן הנבחרת עד גיל 20 שלהם בהדרכתו של חאבייר מסצ'ראנו לא הצליחה להשיג את הכרטיס על המגרש, אולם אירוחה הטורניר יסדר לאלביסלסטה כניסה אוטומטית. בנוסף ההתאחדות הארגנטינית יודעת שזו עשויה להיות "נסיעת מבחן" טובה עבורה לקראת מונדיאל 2030, שלקראתו העמידה את עצמה כמארחת ביחד עם אורוגוואי, פרגוואי וצ'ילה.

נשיא התאחדות הכדורגל הארגנטינית, קלאודיו טאפיה. Julian Finney, GettyImages
קפץ על המציאה. נשיא ההתאחדות הארגנטינית קלאודיו טאפיה/GettyImages, Julian Finney

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד מדינה שסומנה כמועמדת אלטרנטיבית לארח את אליפות העולם עד גיל 20 היא קטאר, אשר יכולתה לארח טורניר גדול ברורה היטב לפיפ"א אחרי המונדיאל שהתקיים אצלה רק לפני חודשים ספורים. גם פרו עשויה להציע את עצמה, לפי הדיווחים בתקשורת העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully