וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי נרגש, אל חלאיפי: "ננסה להשאיר אותו, את אמבפה ואת ראמוס"

כוכב נבחרת ארגנטינה מנסה לעכל את קבלת הפנים המופלאה בבואנוס איירס: "אין לי מילים". נשיא פ.ס.ז': "לא נעשה טעויות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

לא פחות משני מיליון איש בארגנטינה ניסו לרכוש כרטיס למשחק הידידות מול פנמה, והם ידעו מדוע: האווירה בבואנוס איירס היתה מחשמלת, ליאונל מסי כבש את שערו ה-800 בקריירה, ואלופת העולם ניצחה 0:2 אל מול קהל ביתי מרהיב.

הפרעוש פרסם הערב (שישי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו כתב: "פעמים רבות דמיינתי איך זה ירגיש לחזור לארצי כאלוף העולם, וכעת אין לי מילים לתאר איך אני מרגיש, כמה אסיר תודה אני עבור כל האהבה הזו. אלה ימים מאוד מיוחדים ואני רק יכול להגיד שיש בי שמחה עצומה לראות את כל האושר הזה בארגנטינה, את חגיגות ההצלחה. תודה!"

זה היה המשחק הראשון של ארגנטינה מאז ניצחה את צרפת בגמר בקטאר בדצמבר האחרון, והוא בהחלט הרגיש כמו גמר נוסף. השחקנים הביאו את המשפחות לכר הדשא, הפרעוש נטל את המיקרופון ואמר לקהל: "תמיד חלמתי על הרגע הזה, לחגוג איתכם. עם המדינה שלי, ארגנטינה. אני לא רוצה לשכוח את החברים שלי לנבחרת, כי כולנו עשינו כל מה שאפשר כדי להפוך את זה לאפשרי. בואו ניהנה מהכוכב השלישי שלנו על החולצה".

ומה לגבי עתידו של הפרעוש? לפי נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי, "אנחנו עובדים על השארת מסי, קיליאן אמבפה וסרחיו ראמוס. ננתח את המצב וננסה לוודא שכולם יישארו. לא נבצע טעויות. מלבד השלישייה הזו, ננסה להתמקד בשחקנים צעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully