וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי כבש את שערו ה-800 בלילה מצמרר בארגנטינה: "הגשמתי חלום"

עודכן לאחרונה: 24.3.2023 / 11:56

נבחרת ארגנטינה זכתה לקבלת פנים מרגשת בבואנוס איירס, הפרעוש הזיל דמעה וכבש ב-0:2 על פנמה: "תמיד רציתי לחגוג פה, במדינה שלי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

לילה מצמרר בבואנוס איירס: ליאונל מסי כבש היום (שישי) את השער ה-800 שלו בקריירה בניצחון של נבחרת ארגנטינה 0:2 על פנמה. לאחר שנעצר פעמיים בעמוד מבעיטות חופשיות, מסי סובב פנימה בניסיון השלישי שלו והכניע את שוער פנמה, חוסה קרלוס גוארה, בדקה ה-89 כדי להגיע לרף 800 השערים ולהקפיץ את הקהל הנלהב באצטדיון המונומנטל.

כוכב העל הארגנטינאי הגיע למשחק כשהוא צריך רק שער אחד כדי להגיע לציון הדרך המרשים לאחר שהבקיע את השער ה-799 שלו במדי פריז סן ז'רמן בליגה הצרפתית מול נאנט בשבת.

היה זה לילה מרגש מאוד עבור מסי, זמן קצר לאחר שנבחר על ידי פיפ"א לשחקן השנה, לאחר שהוביל את ארגנטינה לזכייה במונדיאל 2022 בקטאר. הוא גם חגג את שער המועדון ה-700 שלו בקריירה בחודש שעבר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ליאונל מסי חוגג עם הגביע של נבחרת ארגנטינה עם אשתו אנטונלה. רויטרס
ליאונל מסי חוגג עם הגביע של נבחרת ארגנטינה עם אשתו אנטונלה/רויטרס
הילדים של ליאונל מסי חוגגים על הדשא במדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הילדים של ליאונל מסי חוגגים על הדשא במדי נבחרת ארגנטינה/רויטרס
ליאונל מסי חוגג שער עם נבחרת ארגנטינה. רויטרס
ליאונל מסי חוגג שער עם נבחרת ארגנטינה/רויטרס
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים על הדשא עם בני משפחותיהם בבואנוס איירס. רויטרס
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים על הדשא עם בני משפחותיהם בבואנוס איירס/רויטרס

זה היה המשחק הראשון של ארגנטינה מאז ניצחה את צרפת בגמר בקטאר בדצמבר האחרון, והנבחרת התקבלה בהתרגשות על ידי הקהל הביתי. עוד לפני המשחק דווח על התעניינות עצומה למשחק, ובארגנטינה נכתב ש"אילו היו מפיצים מיליון כרטיסים למשחק, הם היו נמכרים".

הנבחרת המלאה שהשתתפה בקטאר הצטלמה עם הגביע לפני שריקת הפתיחה, בעוד מסי, המאמן ליונל סקאלוני ושחקנים רבים אחרים הביאו את משפחותיהם לאצטדיון.

לפני המשחק מסי אמר לקהל: "תמיד חלמתי על הרגע הזה, לחגוג איתכם. עם המדינה שלי, ארגנטינה. אני לא רוצה לשכוח את החברים שלי לנבחרת, כי כולנו עשינו כל מה שאפשר כדי להפוך את זה לאפשרי. בואו ניהנה מהכוכב השלישי שלנו על החולצה".

מסי בוכה מהתרגשות מקבלת הפנים

סקאלוני מלהיב את הקהל ושר את שיא העודוד של מסי

דיבו מרטינס בוכה בהמנון

מחבר השיר "מוצ'אצ'וס" ממבע את השיר באצטדיון

לפי הפדרציה הבינלאומית להיסטוריה וסטטיסטיקה של כדורגל (IFFHS), מסי הוא רק השני אי פעם שמגיע לציון 800 שערים בקריירה, אחרי כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי, בן 38, כבש את שערו ה-800 בדצמבר 2021.

עם זאת, קיימת מחלוקת מסוימת בין מקורות אחרים עקב חוסר עקביות היסטורית בסיווג השערים "רשמיים" שהובקעו בתחרויות "רשמיות". פלה הברזילאי טוען שכבש יותר מ-1,000 שערים במהלך הקריירה שלו.

מסי, בן 35, בילה את 17 השנים הראשונות של הקריירה הבוגרת שלו במועדון הילדות ברצלונה, שם המשיך להבקיע שיא מועדון מדהים של 672 שערים ב-778 הופעות. 474 שערי הליגה שלו נותרו שיא לליגה הבכירה של ספרד. מאז שעזב את ברצלונה עקב בעיות כלכליות של המועדון והצטרף לפ.ס.ז' בקיץ 2021, מסי כבש 30 שערים עבור אלופת צרפת. יליד רוסריו כבש עוד 98 שערים בינלאומיים עבור ארגנטינה, כולל שבעה שערים בקטאר כשהניף את המונדיאל בפעם הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully