וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מחווה לאליל: המתחם של נבחרת ארגנטינה נקרא על שם מסי

בטקס שהשתתפו בו נציגים מכל הקבוצות ושחקני עבר של האלביסלסטה, מתקן האימונים של ההתאחדות קיבל את שמו של כוכב העל

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

אחרי שנים של הצמדת כוכבית לשמו והטלת ספקות בלתי פוסקת, ליאונל מסי התעלה למעמד בלתי מעורער בארגנטינה בזכות הובלת הנבחרת לזכייה במונדיאל 2022. במדינה מנצלים את שהותו של כוכב העל במולדתו בימים אלו, לכבוד משחקי הידידות מול פנמה וקורסאו, וממשיכים להאדיר ולהלל. היום (שבת) נערך לכבוד מסי טקס בו הוכרז כי מתחם האימונים של AFA, ההתאחדות לכדורגל בארגנטינה, ייקרא מעתה על שמו.

לאירוע הוזמנו נציגים ושחקנים מכל 28 הקבוצות בליגות הבכירות בארגנטינה, גם בכדורגל גברים וגם בנשים. בנוסף הגיעו גם אנשי הנהלה ושחקנים מקבוצות בליגת המשנה, ונכחו גם שחקני עבר שלבשו את המדים התכולים-לבנים במונדיאל 2014, בו האלביסלסטה הפסידה כזכור בגמר נגד גרמניה: פרננדו גאגו, מרקוס רוחו, סרחיו רומרו, חאבייר מסצ'ראנו ומריאנו אנדוחאר היו ביניהם.

תחילה דווח כי על שמו של קפטן הנבחרת נקרא בניין המגורים החדש שנחנך במתקן האימונים של AFA, שאת אבן הפינה שלו חשף היום נשיא ההתאחדות קלאודיו "צ'יקי" טאפיה לצד המאמן הלאומי ליאונל סקאלוני ומסי, אך בהמשך הובהר כי המתחם כולו יישא בשם ליאונל אנדרס מסי ולא ייקרא עוד על שם נשיא ההתאחדות לשעבר, חוליו הומברטו גרונדונה.

על אבן הפינה שנחשפה בטקס נכתב: "בניין מגורים לספורטאים ליאונל אנדרס מסי, שם שנקבע על ידי הוועד המנהל המכובד של AFA לכבוד הסמל והפלא הנערץ של נבחרת ארגנטינה".

מסי כמובן נשא נאום באירוע, ואמר: "תודה לכל מי שהגיע, לא קל לאסוף כאן את כולם ובמיוחד בתקופה הזו. תודה לך, 'צ'יקי', על ההכרה הזו שהיא משמעותית מאוד עבורי. כבר 20 שנה אני מגיע למתחם הזה ומהיום הראשון הרגשתי אנרגיה מאוד מיוחדת, עד היום אני מרגיש כך במקום המדהים הזה. גם ברגעים הכי גרועים, שהיו לי כאלה בנבחרת, הייתי נכנס לכאן ושוכח הכל. הגעתי וחשתי מאושר להיות כאן, ועדיין חש כך. לכן אני מאושר שאחרי כל כך הרבה שנים,המקום הזה יישא בשמי. אני מאלה שחושבים שמחוות כאלה צריך לעשות כשהאדם בחיים, והמחווה הזאת מיוחדת ביותר בגלל המשמעות שיש למתחם הזה, כמות השחקנים והשחקניות שעוברים פה, וזה יפה לדעת שהוא ייקרא ליאונל אנדרס מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully