וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: מכבי ת"א תרצה להמשיך במומנטום מאירופה, בולדווין לא נרשם

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 19:14

אחרי שני ניצחונות יורוליג מרשימים, הצהובים יתארחו אצל נס ציונה המידרדרת. בני הרצליה תצא לגן נר, שם נועלת הטבלה תנסה לנצל הזדמנות לשפר את סיכוייה לשרוד בליגה

תקציר ליגה ספרדית כדורסל: ריאל מדריד - בילבאו 65:86/ספורט1

המחזור ה-19 בליגת העל יינעל מחר (שני) בתום שני משחקים: המוליכה מכבי תל אביב תרצה להמשיך את המומנטום המצוין שלה מהשבוע החולף ביורוליג כשתצא למשחק חוץ נגד עירוני נס ציונה, בעוד בקצה השני של הטבלה, גלבוע/גליל האחרונה תקווה לגלות סימני חיים במאבקי התחתית כשתארח את בני הרצליה המאכזבת של אורן אהרוני.

עוד חדשות כדורסל:

צפו בתקציר: ניצחון ליגה שמיני רצוף לריאל מדריד
בטורקיה נדהמו: "מכבי ת"א שייטה, אנאדולו לא התעוררה מהסיוט"
חגיגות במכבי תל אביב: "שיחקנו הגנה מושלמת, תלויים בעצמנו לפלייאוף"

די ג'יי קופר, עירוני נס ציונה. דני מרון
לאחר שהושאר בסגל, די ג'יי קופר ינסה להוציא את עירוני נס ציונה מהתקופה הלא טובה/דני מרון

עירוני נס ציונה - מכבי תל אביב (17:30)

בשבוע שעבר המשיכה נס ציונה במחצית השנייה החלשה של העונה שלה, עם הפסד חוץ לעירוני קרית אתא והפסד בליגה הצפון-אירופית ללובלין הפולנית. החבורה של אלעד חסין פשוט לא מצליחה להבטיח את מקומה בשישייה הראשונה, המטרה העיקרית שנותרה לה. האירוע המדובר בסוף המשחק בצפון בשבוע שעבר, בו התעמתו חסין ודי ג'יי קופר, לא פגעה בסגל כשקופר נותר בקבוצה, והכתומים מקווים להתאוששות ושינוי דרמטי ביכולת לקראת הישורת האחרונה כדי להימנע מהתדרדרות לבית התחתון.

הניצחון הכפול בשבוע שעבר על פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס העלה את מכבי תל אביב על דרך המלך לפלייאוף היורוליג, ולפני שהיא ממשיכה במסע שלה ביום חמישי נגד באסקוניה ביד אליהו, יוצאת החבורה של עודד קטש למפגש עם הקבוצה אותה עברה בחודש שעבר בדרך לגמר גביע המדינה. במכבי נותנים כבוד לנס ציונה, אך החליטו להעניק מנוחה לווייד בולדווין ולג'רל מרטין שלא נרשמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לונדון פראנטס, שחקן הפועל גלבוע גליל. קובי אליהו
הזמן הולך ואוזל להפועל גלבוע/גליל. לונדון פראנטס/קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל - בני הרצליה (20:00)

החבורה של בית הלחמי ספגה מכה קשה בסיכויי ההישארות שלה בשבוע שעבר כשהפסידה להפועל אילת בחוץ, והיא בפיגור של משחק וחצי אחרי היריבה הדרומית, כשנותרו לה תשעה משחקים לסיום העונה. בגלבוע יודעים שאם לא יצליחו להשיג לפחות ניצחון אחד - רצוי שניים - עד לסוף העונה הסדירה, המשימה תהפוך לבלתי אפשרית. המשחק הקרוב נגד הרצליה נחשב לאחת הההזדמנויות היותר טובות שלהם לעשות זאת.

שתי תבוסות בשני המחזורים האחרונים היו אמורים לחסל את הסיכוי של בני הרצליה לסיים בבית העליון, אלא שנס ציונה, הפועל באר שבע והפועל גליל עליון נוצחו אף הן וקבוצתו של אורן אהרוני נשארה עם הזדמנות להיכנס לשישייה הראשונה אם תצליח לנצח במחזורים הקרובים. בהרצליה מקווים כי כריס באב, שהיה בסגל נגד הפועל באר שבע בשבוע שעבר, אך היה רחוק מכושר סביר, יוכל להיראות טוב יותר בגן נר. רוברט קרטר עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה העונה, אחרי שנפצע לפני מחזור הפתיחה והיה מושבת עד לאחרונה. גייב לוין עזב את הרצליה והשאיר את הסגל הישראלי מדולל ביותר.

ביום שישי ייפתח המחזור ה-20 כאשר הפועל תל אביב תארח את הפועל חיפה למשחק צהריים (13:45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully