וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה נדהמו: "מכבי ת"א שייטה, אנאדולו לא התעוררה מהסיוט"

שבחים לצהובים אחרי "תצוגת התכלית" באיסטנבול: "היו יעילים בהתקפה, וניצחו משחק קריטי בגלל ההתנגדות בהגנה". ווילבקין עדיין נרגש מקבלת הפנים

תקציר: אוברדוירו - ריאל מדריד 84:78/ספורט1

אמנם המקום בפלייאוף היורוליג רחוק מלהיות מובטח, אך מכבי תל אביב עשתה אתמול (שישי) צעד משמעותי לעבר הטופ 8 כשהביסה 64:86 את אחת מיריבותיה הישירות - אנאדולו אפס. אלופת אירופה בשנתיים האחרונות התרסקה בפעם השנייה השבוע אחרי קריסה ברבע האחרון נגד הכוכב האדום בלגרד, ונחלה הפסד שני בצמד המפגשים העונתיים מול הנציגה הישראלית במפעל.

"מכבי תל אביב שייטה באיסטנבול, זו תצוגת תכלית", החמיאו ב"יורוהופס" לקבוצה של עודד קטש, בעוד בטורקיה נדהמו מהתבוסה הקשה. "מכבי תל אביב הייתה חמה מהרבע הראשון עם 7 מ-8 לשלוש והיעילות ההתקפית נמשכה ברבע השני", נכתב במדינה על המחצית הראשונה שהסתיימה ב-33:54 בלתי נתפס.

ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
"ניצחון קריטי". דיברתולומיאו מול בובואה/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב

עוד ביורוליג

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

למרות שהיו בספק עד ליום המשחק, אנאדולו עלתה להתמודדות עם שלושת הגארדים ואסיליה מיציץ', שיין לארקין ורודריג בובואה. שני הראשונים לא הצליחו להראות את היכולת האופיינית שלהם, בעוד הצרפתי שנפצע בבלגרד נפגע גם הפעם וירד לחדר ההלבשה בצליעה. "אנאדולו לא התעוררה מהסיוט, וזה גם בגלל ההתנגדות בהגנה של מכבי תל אביב", נכתב בטורקיה, "מכבי קלעה באחוזים מדהימים וניצחה משחק קריטי".

הצהובים סיימו את המחזור בתיקו מרובע מהמקום השישי עד התשיעי עם מאזן 13:15, בעוד אנאדולו, לה משחק חסר, מחזיקה במאזן 14:13 שלילי. עם זאת, הטורקים יכולים לשאוב אופטימיות מהלו"ז הנוח שנותר להם עד תום העונה. שישה מתוך שבעת המשחקים שנותרו יהיו באיסטנבול (כולל משחק חוץ אחד נגד פנרבחצ'ה), והמשחק הנוסף הוא ביקור אצל נועלת הטבלה אלבה ברלין.

ווילבקין לא ישכח את הערב הזה

עוד במכבי: סקוטי ווילבקין צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו התייחסות לקבלת הפנים המרגשת שלה זכה בתל אביב. "אזכור את הלילה הזה לשארית חיי!", כתב ווילבקין, "תודה לך שוב מכבי תל אביב ואוהדי מכבי שחיבקו אותי בתל אביב, אני אוהב את כולכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully