וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה קאמבק: פנרבחצ'ה חזרה מפיגור 17 וניצחה את ברצלונה 73:81

עודכן לאחרונה: 10.3.2023 / 23:36

הטורקים התאוששו מההפסד למכבי תל אביב, הקטלאנים מאבדים גובה. מוטלי הוביל עם 16 נקודות וקטע רצף של שבעה הפסדים לברצלונה, מירוטיץ' קלע 19 למפסידה. הפסד ביתי דרמטי לבאסקוניה נגד מונאקו, גם הכוכב האדום הסתבכה כאשר נכנעה לפנאתינייקוס

תקציר: אוברדוירו - ריאל מדריד 84:78/ספורט1

שבוע היורוליג הכפול הגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים שחותמים את מחזור 28, כולל ניצחונה של מכבי תל אביב על אנאדולו אפס. במוקד, התגברה פנרבחצ'ה על ברצלונה.

פנרבחצ'ה - ברצלונה 73:81

הטורקים התאוששו מההפסד למכבי תל אביב, בעוד הקטלאנים סופרים הפסד שני רצוף שעוד עלול לעלות להם ביתרון ביתיות בהצלבה. ברצלונה דווקא פתחה בסערה וברחה ל-6:16 אחרי שלוש דקות, ולאחר מכן הגדילה את הפער ל-13:30 בניצוחו של ניקולה מירוטיץ'. פנר לא ויתרה, מרקו גודוריץ' וסקוטי ווילבקין הורידו ל-36:34 בלבד, וברבע השלישי הושלם המהפך. ג'ונתן מוטלי העניק לטורקים 60:65, מירוטיץ' החזיר את בארסה ל-67:68, אך פנר הגיבה בריצת 0:8, סגרה עניין וקטעה רצף של שבעה הפסדים לברצלונה. מוטלי הוביל עם 16 נקודות, גודוריץ' תרם 15 ו-ווילבקין 12 למנצחת. מירוטיץ' קלע 19 מנגד, תומאש סאטורנסקי הוסיף 14.

שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
ניצחון מתוק. ווילבקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

פנאתינייקוס - הכוכב האדום בלגרד 66:75

הניצחון הענק על אנאדולו אפס באמצע השבוע החזיר את הכוכב לתמונת המאבק על ההצלבה, אבל באואקה באתונה היא פישלה והפסידה בפעם השנייה העונה לפאו, אחת מאכזבות העונה שהשיגה את ניצחונה התשיעי בסך הכל. הסרבים עצרו את פנאתינייקוס על 9 נקודות ברבע הראשון, הגדילו את ההפרש ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון 29:42, אבל ברבע השלישי היו אלו הסרבים שנעצרו על 13 נקודות, הם קלעו רק עוד 11 ברבע הרביעי והמכריע וספגו הפסד קריטי. פקונדו קמפאסו זרק רק פעמיים לסל ולא קלע, סיים עם 4 אסיסטים ו-4 איבודים ואילו נמניה נדוביץ' קלע 12. גיורגיוס פאפאיאניס הוביל את קלעי המארחת עם 17 נקודות ודריק וויליאמס תרם 13.

באסוקניה - מונאקו 102:93

מותחן אדיר בספרד הסתיים בניצחון השלישי ברציפות של מונאקו. אחרי שהצרפתים התאוששו מההפסד לברצלונה עם ניצחונות על מכבי תל אביב ופנאתינייקוס, הם יצאו לקרב בין המדורגת חמישית לשישית ויצאו עם ידם על העליונה בזכות משחק הגנה משובח ברבעים השני והרביעי, בהם עצרו את המארחים על 19 ו-20 נקודות בהתאמה. ג'ורדן לויד קלע 19 נקודות לזכות מונאקו, אלי אוקובו תרם 18 ואלפא דיאלו הוסיף 17 בדרך לניצחון המרשים. באסקוניה נהנתה מ-20 נקודות שקלעו מרקוס הווארד ודריוס תומפסון, אבל זה לא הספיק לקבוצה שמסתבכת בקרב על הפלייאוף, תתארח בשבוע הבא אצל מכבי תל אביב למשחק גורלי עבור השתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלי אוקובו, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ניצחון חוץ מרשים. אוקובו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מחזור 29 ביורוליג

אנאדולו אפס - פרטיזן בלגרד
ז'לגיריס קובנה - אולימפיאקוס
מונאקו - וירטוס בולוניה
מכבי תל אביב - באסקוניה
ולנסיה - פנרבחצ'ה
ריאל מדריד - מילאנו
וילרבאן - פנאתינייקוס
באיירן מינכן - אלבה ברלין
ברצלונה - הכוכב האדום בלגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully