וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני ואפסי עוד: מכבי תל אביב הביסה את אנאדולו 64:86 בטורקיה

הצהובים סיפקו מול אלופת אירופה את אחד ממשחקיהם הטובים ביותר העונה ועשו עוד צעד גדול אל עבר הטופ 8. בולדווין הוביל עם 23 נקודות, מרטין הוסיף 13, בראון 11. בשבוע הבא: באסקוניה מגיעה ליד אליהו לעוד משחק גורלי

אחרי שגברה על פנרבחצ'ה ביום רביעי, מכבי תל אביב השלימה הערב (שישי) שבוע טורקי מושלם כשהביסה את אנאדולו אפס 64:86 באיסטנבול במשחק נהדר, ובכך עשתה עוד צעד חשוב אל עבר הטופ 8. הצהובים עומדים כעת על מאזן של 13:15, שישה מחזורים לסיום העונה. בשבוע הבא מצפה להם עוד קרב גדול מול יריבה ישירה במאבקי ההצלבה - בבית מול באסקוניה.

ג'רל מרטין, שחקני מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
הצגה. מכבי תל אביב חוגגת בטורקיה/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב

הפתיחה של מכבי תל אביב היתה מופתית, לא פחות: ווייד בולדווין נצץ, הצהובים להטו, ועם 7 מ-8 מחוץ לקשת סיימו את הרבע הראשון ביתרון 20:33 מול אלופת אירופה, בשורותיה שיין לארקין, ואסילי מיציץ' ורודריג בובואה אמנם התלבשו, אך לא היו כשירים ב-100 אחוז וזה בהחלט ניכר. כך או כך, הקבוצה של עודד קטש לא ריחמה וגם לא עצרה, כשפתחה את הרבע השני עם ריצת 0:12 בניצוחו של ג'רל מרטין, שקבע 20:45 מדהים. לורנזו בראון קלע 2 נקודות בלבד במחצית הראשונה שהסתיימה ב-33:54.

המגמה הזו נמשכה גם ברבע השלישי - גם כשהשלשות לא נכנסו לה, מכבי תל אביב הציגה הגנה טובה ושמרה על היתרון הגדול. הטורקים לא מצאו את הטבעת מחוץ לקשת (4 מ-28, 14 אחוז), בכל זאת הצליחו לצמק את ההפרש עד 72:59 ברבע האחרון - אך לא יותר מזה. בולדווין ובראון אמרו תודה ודאגו לסגור עניין ולסדר לאורחת את אחד הניצחונות הגדולים ביותר שלה העונה.

עוד בכדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עודד קטש ושחקני מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
גורלם בידיהם. קטש ושחקניו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 23, ג'רל מרטין 13 (3 מ-3 ל-3), לורנזו בראון 11 (3 מ-10 ל-3) ו-8 אסיסטים, דארן היליארד 10, ג'וש ניבו 10 ו-11 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 8, ג'ייק כהן 6, בונזי קולסון 5 ו-6 ריבאונדים. רומן סורקין (10 דקות), רפי מנקו (6 דקות), סולימן בריימו (2 דקות) ויפתח זיו (10 שניות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לאנאדולו אפס: וויל קלייברן 12 (0 מ-6 ל-3) ו-8 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 11 ו-6 ריבאונדים, בריאנט דנסטון 10 ו-7 ריבאונדים, אמאת אמבייה 7 (0 מ-4 ל-3), רודריג בובואה 6, ואסיליה מיציץ' 5, שיין לארקין 5 (1 מ-5 ל-3), טיבור פלייס 4, אנטה ז'יז'יץ'3, ארטן גאזי 1. כריס סינגלטון (4 דקות) שותף ולא קלע.

ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
גם הוא נתן את שלו, כרגיל. דיברתולומאו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

עודד קטש ביצע שינוי בחמישייה והציב את ג'ייק כהן לצד לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון וג'וש ניבו. מנגד, פתחו שיין לארקין, רודריג בובואה, וויל קלייברן, אמאת אמבייה ואנטה ז'יז'יץ'. הצהובים החלו היטב:קולסון הטביע, כהן צלף שלשה וקבע 2:10 אחרי שתי דקות. בולדווין המצוין צלף שתי שלשות בדרך ל-6:15, בריאנט דנסטון הוריד ל-17:13, דיברתולומאו קם מהספסל ומיד צלף מחוץ לקשת כדי לקבוע 13:22. ג'רל מרטין הוסיף שלשה משלו, גם דארן היליארד קם מצוין מהספסל ועם חמש נקודות הגדיל את הפער ל-16:30. דיברתולומאו קבע 18:33, ובסיום רבע ראשון מדהים, בו קלעו 7 מ-8 מחוץ לקשת, הוליכו הצהובים 20:33.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
MVP. בולדווין/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב

רבע 2:

היליארד המשיך בשלו עם שלשה נוספת, מרטין הוסיף חמש נקודות רצופות ועם ריצת 0:12 הפער צמח עד 20:42 מדהים. בובואה שקטע את הריצה הזאת נחת לא טוב על הרגל ודידה לחדר ההלבשה, בולדווין צלף את השלשה השלישית שלו במשחק בדרך ל-26:50. אלייז'ה בריאנט ניסה לצמק, ובסיום אחת המחציות הטובות ביותר שלה בשנים האחרונות, הוליכה מכבי תל אביב 33:54. בולדווין הוביל עם 17 נקודות, מרטין הוסיף 13.

רבע 3:

אפס המשיכה להחטיא זריקה אחר זריקה מבחוץ, אך לקחה ריבאונדים בהתקפה וצימקה ל-57:39. ג'ייק כהן ענה בשלשה חשובה ואז באסיסט יפהפה לבולדווין, שקבע 39:62. כהן ספג עבירה רביעית וירד לספסל, בראון צלף שלשה ראשונה אחרי ארבע החטאות, אך מנגד צימק בריאנט ל-66:48. עם העליה לרבע המכריע: 48:68 לצהובים.

ג'רל מרטין, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
עלה מצוין מהספסל. מרטין/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב

רבע 4:

בולדווין החטיא, ספג עבירה טכנית ורק אחוזים אומללים של אפס מחוץ לקשת (3 מ-22 עם פתיחת הרבע האחרון) מנעו ממנה לחזור לעניינים. בולדווין קלע סל חשוב, כהן יצא בעבירה חמישית, לארקין סוף סוף איפס את הידית והוריד ל-72:59 בלבד, 5:30 דקות לסיום. בראון צלף שלשה גדולה מהפינה, הוסיף אחת נוספת וקבע 60:79, שלוש דקות לבאזר. משם אפס כבר לא חזרה. זה נגמר ב-64:86 למכבי תל אביב.

מחזור 29 ביורוליג

אנאדולו אפס - פרטיזן בלגרד
ז'לגיריס קובנה - אולימפיאקוס
מונאקו - וירטוס בולוניה
מכבי תל אביב - באסקוניה
ולנסיה - פנרבחצ'ה
ריאל מדריד - מילאנו
וילרבאן - פנאתינייקוס
באיירן מינכן - אלבה ברלין
ברצלונה - הכוכב האדום בלגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully