וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "הניצחון הכי גדול שלנו העונה", בולדווין: "הגענו בטירוף"

10.3.2023 / 21:37

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון בטורקיה על אנאדולו: "שבוע אדיר, אבל יש עוד הרבה עבודה". הגארד שהצטיין: "המשחק נגד באסקוניה הכי חשוב שיש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.3/ספורט1

מכבי תל אביב הגיעה לאיסטנבול בידיעה שניצחון על אלופת אירופה יסייע לה משמעותית במאבק על הכניסה לשלב שמונה האחרונות ביורוליג, אבל ספק אם היה מי שחשב ששחקניו של עודד קטש יביסו 64:86 את אנאדולו אפס, אלופת אירופה המכהנת שהולכת ומתקרבת בצעדי ענק לסיום דרכה במפעל כבר בתום העונה הסדירה אחרי שתי זכיות רצופות.

המאמן עודד קטש אמר על ניצחון החוץ הרביעי העונה של מכבי תל אביב: "זה כנראה הניצחון הכי גדול שלנו העונה, אבל היו עוד כמה גדולים. זה באמת שבוע אדיר. תוכנית המשחק עבדה כמו שצריך, הקרדיט לשחקנים ,לבצע את זה זה לא פשוט נגד קבוצה איכותית כזאת. מההתחלה נכנסנו למשחק טוב, נצמדנו לזה 40 דקות, בטח הגנתית. שיחקנו נכון, חילקנו את הכדור יפה, והתקפנו את השחקנים הנכונים, אני שמח שהכדורים נכנסו".

עוד אמר המאמן: "כמאמן אתה לא יכול לשלוט אם הכדור ייכנס או לא, היה לנו יום התקפי נהדר, אבל אני גאה באיך ששיחקנו הגנה. קלענו את הכדור מצוין, אבל בהגנה היינו מאוד עקביים. הרחבנו את הרוטציה יותר מהר היום והרבה שחקנים תרמו. ניבו עשה עבודה מדהימה הגנתית והקפית. עלינו להמשיך ככה, אלו ניצחונות שהקפיצו אותנו, אבל יש לפנינו עוד הרבה עבודה".

עודד קטש ושחקני מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב, אתר רשמי
ניצחון יוקרתי באיסטנבול. קטש ושחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי Playtika תל אביב

על כל השבוע שכלל עוד קודם לכן ניצחון על פנרבחצ'ה אמר קטש: "היום זה היה אחד המשחקים המושלמים של העונה, אבל אם מסתכלים על כל השבוע, הראינו הרבה אופי, בטח נגד פנר, לא הראינו עקביות לאורך השנה ואפשר לקבל ביטחון מהשבוע הזה. כשאתה משחק נגד שתי קבוצות כאלה ויוצא עם שני ניצחונות, אבל יש לנו עוד משימות לא פשוטות".

ווייד בולדווין שהצטיין עם 23 נקודות, אמר בסיום: "נשארו לנו עוד שישה משחקים עד סיום העונה וזה היה שבוע לא ייאמן, פגשנו קבוצות מאוד קשות, כולל את אלופת אירופה ואנחנו מאוד מרוצים שניצחנו את שתי הטורקיות. מה היה הסוד שלנו? כולם הגיעו בטירוף. בשבוע הבא אנחנו נשחק נגד באסקוניה שניצחה השבוע את ריאל מדריד בחוץ וניצחה אותנו בסיבוב הקודם, היא בכושר נהדר ועבורנו זה אתגר גדול. זה היה ניצחון חוץ רביעי העונה והיה לנו שבוע נהדר, אבל המשחק הבא הוא הכי חשוב שיש. נראה לאן תיקח אותנו העונה הזו".

לעומת זאת, הודה ארגין עתמאן שקבוצתו עלולה לסיים את דרכה עוד בעונה הסדירה: "זה היה משחק מאוד חשוב עבורנו, היו לנו שלושה שחקנים שלא יכלו לשחק בגלל הפציעות הרציניות שלהם, אבל הימרנו שכולם ישחקו, ונלחמנו. ההגנה שלנו נשברה ומכבי שיחקה טוב בצורה קיצונית, פתחה פער. ניסינו, אבל לחזור מ-25 הפרש זה קשה מאוד, הגיע להם לנצח. זה הפסד משמעותי בשבילנו, אבל כמו שאמרתי הסיטואציה עם לארקין, מיצ'יץ', ובובואה יוצרת עבורנו נזק גדול מאוד בשלב הזה של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully