וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ליגה שמיני רצוף לריאל מדריד, באסקוניה גברה על בטיס

צפו במוליכת הליגה הספרדית מביסה 65:86 את בילבאו: קוזר בלט עם 16 נקודות. הבאסקים יגיעו למשחק ביום חמישי נגד מכבי תל אביב אחרי 71:83, ברצלונה קטעה את רצף ההפסדים כשדרסה 72:93 את מנרסה

תקציר ליגה ספרדית כדורסל: ריאל מדריד - בילבאו 65:86/ספורט1

ארבעה ימים לפני שתתארח ביד אליהו למשחק קריטי לשתי הקבוצות במאבקי ההעפלה והמיקום בפלייאוף היורוליג, באסקוניה ערכה היום (ראשון) את החזרה הגנרלית שלה למפגש עם מכבי תל אביב, כאשר התמודדה ביוץ נגד בטיס וגברה עליה 71:83 במסגרת המחזור ה-22 בליגה הספרדית.

באסקוניה נקלעה לפיגור מוקדם בעקבות רבע ראשון שבו ספגה 26 נקודות, אך בכל אחד משלושת הרבעים הבאים לא הצליחה לקלוע בטיס יותר מ-18 נקודות וברבע האחרון הרימה ידיים. וניה מרינקוביץ' עם 11 נקודות הוביל את קלעי המנצחת, 10 קלעו מרקוס הווארד, סטיבן אנוק ומאט קוסטלו. מקס היידיגר קלע 5 נקודות ומסר 7 אסיסטים.

מוקדם יותר שיחקה מוליכת הטבלה בספרד, ריאל מדריד, שהמשיכה לדהור עם ניצחון שמיני רצוף - 65:86 בחוץ על בילבאו. הבלאנקוס היו מנומנמים ברבע הראשון ואפשרו ליריבה הבאסקית להוביל בהפרש קטן, אך לאחר מכן לחצו על הדוושה וביטלו לחלוטין את המארחת בדרך ליתרון שהגיע בשיאו ל-25. פביאן קוזר היה הקלע המוביל בקבוצה של צ'וס מתאו, עם 16 נקודות, כאשר אלברטו אבאלדה (8 ריבאונדים) ואלי אנדיאיי בן ה-18 הוסיפו 14 כל אחד.

מקס היידיגר, באסקוניה. Sonia Canada, GettyImages
הכנה אחרונה למכבי תל אביב עבור באסקוניה. מקס היידיגר/GettyImages, Sonia Canada

עוד הערב בליגה הספרדית, ברצלונה קטעה את רצף שלושת ההפסדיםבכל המסגרות כאשר אירחה את מנרסה ודרסה אותה 72:93. ברצלונה הוליכה ביתרון דו ספרתי כבר מהרבע הראשון, במשחק שהוכרע במהרה ובשלב מאוד מוקדם נכנס לגארבז' טיים מול המדורגת לפני אחרונה. תומאש סטורנסקי עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים הצטיין אצל הקטלאנים, שרונאס יאסיקביצ'יוס גם נהנה מ-18 נקודות של רוקאס יוקובאיטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully