וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן השתוותה בטבלה לאינטר, דקות ראשונות העונה לזלאטן

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 23:45

עצמי של מוסו (25), שוער אטאלנטה, ושער של מסיאס (87) העניקו 0:2 לאלופה שעלתה למקום השלישי ונצמדה ליריבתה העירונית. אורסוליני (76) הכריע ב-0:1 של בולוניה מול הנראזורי, הפער מנאפולי נותר ל-18 נקודות. פאולו סוזה רשם ניצחון בכורה בסלרניטנה עם 0:3 על מונצה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.2/ספורט1

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כאשר אינטר פישלה והפסידה 1:0 לבולוניה, כך שהפער מנאפולי נותר על 18 נקודות. מילאן גברה 0:2 על אטאלנטה ונצמדה ליריבתה העירונית. פאולו סוזה חגג ניצחון בכורה כמאמן סלרניטנה - 0:3 על מונצה.

בהתאחדות מאמינים בפתרון. בניון וזהבי יגיעו להסכמה?
מי כאן המלך? הקרב המרתק על מלכות השערים בליגת העל
רשפורד בסימן שאלה, מנצ'סטר יונייטד תשבור את בצורת התארים?

שחקן אינטר לאוטרו מרטינס. רויטרס
אכזבה גדולה. לאוטרו/רויטרס

בולוניה - אינטר 0:1

להפסד הזה הנראזורי לא ציפו. אחרי חמישה ניצחונות בששת משחקיהם האחרונים, נכנעו שחקניו של סימונה אינזאגי והפער מנאפולי המוליכה נותר על 18 נקודות - פער אותו אף קבוצה ככל הנראה כבר לא תסגור. לאחר ששער של מוסא בארו נפסל על ידי VAR, כבש ריקרדו אורסוליני שער חוקי בדקה ה-76, עם סיומת יפה אחרי בישול של ירדי שוטן. רומא ומילאן יוכלו להשתוות לאינטר במקום השני עם תום המחזור ה-24.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תאו הרננדז מילאן. רויטרס
ניצחון שלישי ברציפות. הרננדז/רויטרס

מילאן - אטאלנטה 0:2

הקרב על המקום הרביעי הפגיש את האלופה והקבוצה מברגמו למשחק מרתק שבדרך כלל מבטיח דרמה. הרוסונרי עצרו את רצף ההפסדים והתקדמו אל עבר המקום הרביעי עם שני ניצחונות רצופים של 0:1, וגם מול אטלאנטה הרצף המשיך עם שלוש נקודות נוספות. תאו הרננדז בעט פצצה מהאוויר בדקה ה-25 שפגעה בעמוד, בגבו וראשו של חואן מוסו, שוער האורחת, ונכנס לרשת. סטפאנו פיולי קיבל זריקת עידוד גם מהספסל, כשזלאטן איברהימוביץ' חזר מפציעה ארוכה וערך הופעת בכורה העונה. האורחת מבגרמו לא הגיעה לניסיון הבקעה בכל המחצית הראשונה, ובכך זאת הפעם הראשונה שהיא לא הצליחה לעשות זאת מאז ש-OPTA החלו לאסוף את הנתונים. גם במחצית השנייה אטאלנטה לא הגיעה למסגרת של מייק מניאן ששב מפציעה אל בין הקורות של מילאן, וראתה את רפאל לאאו מסדר בדקה ה-87 את השני של הרוסונרי עם צ'יפ מושלם של ג'וניור מסיאס שקבע את תוצאת הסיום. האלופה עלתה לפחות זמנית מעל רומא, ונצמדה לאינטר שבמקום השני.

פאולו סוזה מאמן סלרניטנה. Francesco Pecoraro, GettyImages
הצליח בניסיון השני. פאולו סוזה/GettyImages, Francesco Pecoraro

סלרניטנה - מונצה 0:3

במשחקו השני כמאמן המארחת, פאולו סוזה חגג ניצחון יקר שקטע לסלרניטנה רצף של שלושה הפסדים והציב אותה לפחות זמנית מרחק שבע נקודות מהקו האדום. אנטוניו קנדרבה הוותיק היה איש המשחק, עם בישול ללאסינה קוליבאלי בדקה ה-51 ושער משלו בדקה ה-71. גריגוריס קסטאנוס הקפריסאי כבש בתווך (65). בכך הוא הפך לשלישי שמגיע ל-75 שערים ו-75 בישולים בסרייה A ב-20 השנים האחרונות, כשקדמו לו רק פרנצ'סקו טוטי ומארק האמשיק. מונצה הרגועה נמצאת במרכז הטבלה ורשמה הפסד שני רצוף, כשהמחליף ג'וליו דונאטי הורחק בצהוב שני בדקה ה-87.

משחק נוסף:

אודינזה - ספציה 2:2
לאודינזה: בטו (22), רוברטו פריירה (55). לספציה: אמבלה אנזולה (6 ו-72)

משחקי יום שני באיטליה:

ורונה - פיורנטינה (19:30,ספורט2)
לאציו - סמפדוריה (21:45, ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully